בשורות טובות

הרבנית הפופולרית מהפייסבוק בכתה בדמעות מהתרגשות

הרבנית רונית ברש שוחררה מבית החולים שם אושפזה עקב תסחיף נשימתי • מיקה, יד ימינה ל"כיכר השבת": "הרבנית שמעה על התפילות ובכתה בדמעות מהתרגשות, זה ריגש אותה מאוד" (בארץ)

משה ברדא | כיכר השבת |
רונית ברש (צילום מסך / מתוך ערוץ היוטיוב "רונית ברש")

בבית החולים 'ברזילי' באשקלון בו מאושפזת הרבנית רונית ברש בעקבות תסחיף נשימה מדווחים על שיפור משמעותי במצבה ובצהריים (שלישי) היא שוחררה לביתה.

מיקה, יד ימינה של הרבנית מספרת ל"כיכר השבת" כי "ברוך השם מצבה הרבה יותר טוב, המצב ממש השתפר והיא חזרה לתפקוד, וכרגע נושמת בכוחות עצמה, ומרגישה הרבה יותר טוב".

"אני רוצה להודות לכולם על כל התפילות שערכתם לרפואתה של הרבנית", מוסיפה מיקה. "הרבנית ששמעה על התפילות התרגשה מכך מאוד, וביקשה ממני להודות לכל עם ישראל על התפילות שערכו לשלומה".

"כשראתה את כל התפילות זה ריגש אותה מאוד", מספרת מיקה. "היא בכתה בדמעות מהתרגשות, וקיבלה התקף נשימתי נוסף מזה. ראיתי את מה שקרה, לקחתי את הטלפון ממנה והרחקתי אותו, כשהיא קמה שוב, היא אמרה לי שהיא רוצה להודות לכולם על התפילות שנערכו להחלמתה".

כזכור, ברש בת ה-38, שהובילה בשנים האחרונות לא מעט נסיעות לקבר רבי נחמן מברסלב באומן, הובהלה לבית החולים ברזילי בסוף השבוע במצב קשה, זאת בעקבות קריש דם שנוצר בשל ניתוח שעברה ויצר תסחיף בריאתה. היא אושפזה בבית החולים כשהיא סובלת מקשיי נשימה, ולאחר סדרת טיפולים ובדיקות התייצב מצבה.

בעברה, הייתה ברש חילונית שארגנה מסיבות טבע. היא חזרה בתשובה לפני יותר מעשור ומאז היא סוחפת אחריה אל הדת אלפי נשים. טקסי הפרשות החלה שלה מושכים אליהם נשים רבות והיא כאמור גם מקיימת טיסות מאורגנות לנשים לקברו של רבי נחמן מברסלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר