צפו בשיחת וידאו

הרבנית מהפייסבוק שחזרה לחיות בנס: "הרופאה צחקה עליי, התפילות שלכם עזרו"

רונית ברש, "הרבנית מהפייסבוק" שאושפזה במהלך סוף השבוע האחרון במצב קשה בבית החולים ושוחררה היום לאחר תפילות של אלפי מעריצות, מודה לכולם בשיחת וידאו עם "כיכר השבת" (חרדים)

משה ברדא | כיכר השבת |
(צילום: תמונה ראשית: מתוך ערוץ היוטיוב של הרבנית ברש)

רונית ברש, "הרבנית מהפייסבוק" שאושפזה במהלך סוף השבוע האחרון במצב קשה בבית החולים בעקבות תסחיף ריאה, ומצבה עורר אלפי מעריצות לתפילות עבורה, שוחררה היום (שלישי) מבית החולים והודתה על התפילות בשיחה ל"כיכר השבת".

"בימים האחרונים, כמו שבטח כולם יודעים, עברתי ימים לא פשוטים, עברתי בין חיים למוות. ברוך השם. הקב"ה העמיד אותי בניסיון לא פשוט, עם תסחיף ריאה, אשפוז בטיפול נמרץ, כשהרופאים חסרי אמונה, אני האמנתי בעם ישראל, בכם בעצם, שאני אעבור את הכל בשלום".

"היום שוחררתי לביתי תודה להשם ותודה לעם ישראל", ממשיכה הרבנית "ואני חושבת שכל זה קרה בזכות התפילות שלכם ולא בגלל שום דבר אחר. זה המקום להודות לכולם - מהקטן ועד הגדול על התפילות שלכם... הרגשתי כל מילה וכל פסוק שלכם, ראיתי את התפילות פועלות בממש".

הרבנית ברש סיפרה כי "כשהרופאה פגשה אותי בימים הקשים, היא אמרה שאני עדיין תלויה בין חיים למוות. אמרתי לה שהשבוע אני אצא הביתה אבל היא צחקה עליי, אבל אתם הוכחתם אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר