ראש הממשלה סייר במנהרת הטרור של חמאס

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היוםבגבול רצועת עזה יחד עם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט ומפקד פיקוד דרום האלוף אייל זמיר. צפו בתיעוד (חדשות, בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (שלישי) בגבול רצועת עזה יחד עם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט ומפקד פיקוד דרום האלוף אייל זמיר. במהלך הסיור הגיע נתניהו לפיר המנהרה שנחשפה על ידי צה"ל לפני כחודש וקיבל עידכונים מהמפקדים בשטח על המצב הביטחוני באזור.

בהמשך קיבל נתניהו סקירות ועדכונים על הגזרה מפי מפקד פיקוד דרום האלוף אייל זמיר. רה"מ נתניהו נפגש עם חיילי גדוד 51 ועם תצפיתניות המשרתות בגבול הרצועה. ראש הממשלה ציין בשיחה עם החיילים כי השנתיים האחרונות היו השקטות היותר בגזרה מזה שנים רבות.

ראש הממשלה אמר ללוחמים בשטח כי "הכל עולה הרבה מאוד כסף, ואנחנו מתחלקים בזה, אבל בסוף אנחנו נשענים על משאב אחד - על השכל והלב של החיילים, שלכם. בסוף אנחנו נשענים על זה, כי צבא, שיהיה גדול ככל שיהיה, וצה"ל נמנה היום עם הצבאות החזקים ביותר בעולם, עדיין הכוח האמיתי שלנו זו הרוח, הרוח שלכם - והרוח שלכם היא הרוח של העם".

"אנחנו נמצאים בעין הסערה, אני רוצה שתדעו את זה. מסביב רצחו כאן חצי מיליון איש בסוריה שקורסת, עיראק שקרסה, בעצם שתיהן כבר לא קיימות, תימן שקרסה, לוב שקרסה. אתם רואים מה קורה, את הנהירה של מיליונים לאירופה, נסים על נפשם, ויש לנו דאעש בגולן בצד השני, ודאעש פה לא רחוק בצד השני. מצרים נאבקת בזה, ירדן נאבקת בזה, אנחנו בעצם נמצאים בעין הסערה, ויחסית כמובן למרחב אנחנו המדינה היציבה ביותר, השקטה ביותר, הבטוחה ביותר", הוסיף נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר