הטרור נמשך

נשקפת סכנה לחייו של חייל צה"ל שנפצע בפיגוע הדריסה

מנהל מערך הטראומה בשיבא ד"ר יורם קליין עדכן כי נשקפת סכנה לחייו של חייל צה"ל שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה סמוך לישוב דולב. "הוא סובל מפגיעה רב-מערכתית בפלג גופו העליון" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: דניאל אליאור ואבי חי גיל יוחנן - Ynet. תמונה ראשית: פלאש 90)

"נשקפת סכנה לחייו של חייל צה"ל שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה", כך עדכן הלילה (שלישי) מנהל מערך הטראומה בבית החולים שיבא ד"ר יורם קליין.

בהצהרה שמסר קליין לתקשורת לפני זמן קצר הוא עדכן כי "הגיע אלינו במסוק לוחם צה"ל פצוע קשה בעקבות פיגוע דריסה. יש לו פגיעה רב-מערכתית בפלג גופו העליון. הוא יזדקק לטיפול ארוך ונשקפת סכנה לחייו. נקווה שנוכל לייצב אותו בימים הקרובים".

בפיגוע הדריסה שביצע המחבל, אחמד שחאדה (36) ממחנה הפליטים קלנדיה, שנורה למוות, נפצעו עוד שני לוחמי גדוד דוכיפת באורח בינוני ופונו לבית החולים הדסה עין כרם.

(צילום: דוברות הדסה)

ד"ר באלה מיקלוש, מנהל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, סיפר כי "אלינו הגיעו שני חיילים עם פגיעות גפיים שאופייניות לפיגוע דריסה. הם עוברים בדיקות הדמיה וסי.טי. מצבם קל ויציב, לא נשקפת להם סכנה".

החיילים שהיו במשימת בידוקי פתע ברכבים סמוך לכפר עין עריק בצפון השומרון נתקלו במחבל שדרס אותם, אחד הלוחמים שלא נפצע בפיגוע ירה לעבר רכב הטרנזיט בו נהג המחבל והצליח לחסל אותו.

מאיר מזרחי, אביו של אחד החיילים שנפצע באורח בינוני שחזר הערב "חזרתי מהעבודה והבת שלי התקשרה והודיעה לי שאקח מונית ואסע מיד להדסה עין כרם כי הבן שלי נפצע. הגעתי לכאן (בית החולים הדסהק.ר.) וראיתי את הבן שלי, הוא נפצע ברגל, קצת בשוק אבל נראה לי שהוא בסדר. כרגע עובר צילומים".

הוא דיבר איתי קצת, הוא בהכרה ואמר שהגיע ערבי ים רכב ופגע בהם, ושחיסלו את המחבל. אני מכיר מקרוב את הפגיעה של אירועי טרור, לצערי לפני עשר שנים אחותי ובעלה נרצחו בפיגוע בגוש קטיף, בשבוע הבא זה יום האזכרה למותם אני שמח שהילד בסדר ומטפלים בו כאן, נאחל לו רפואה שלמה וכמובן לכל הפצועים״, הוסיף האב.

פרמדיק מד"א רפי פרג'ון סיפר כי "כשהגענו לזירה ראינו צעיר מטופל במקום. הוא היה בהכרה מעורפלת, העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך כדי הפינוי לחבירה עם מסוק שנחת בסמוך המשכנו להעניק לו טיפול רפואי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר