"הבית היהודי - אויבים"

גפני: עדיף ממשלה עם הרצוג ובלי נפתלי בנט

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בהתקפה חריפה נגד 'הבית היהודי' אותם הוא מכנה "אויבים שלנו", ומצהיר כי עדיף ממשלה עם 'המחנה הציוני' ויצחק הרצוג מאשר ממשלה עם נפתלי בנט (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

דם רע לנצח? יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מצהיר כי הוא מעדיף ממשלה רחבה עם 'המחנה הציוני' ולא ממשלה צרה עם נפתלי בנט, וממשיך את הדם הרע בינו לבין 'הבית היהודי'.

על פי הדיווח ב'קו עיתונות', גפני נשאל על האפשרות לכניסת 'המחנה הציוני' לממשלת אחדות, ובחר לתקוף חזיתית את 'הבית היהודי': "אנחנו עומדים על המשמר אבל שוב מתברר לנו שהאויבים הפוליטיים הכי גרועים שלנו הם אנשי הבית היהודי. בכל מה שנוגע לצירוף העבודה לממשלה אנחנו לגמרי בעד".

לדבריו: "הקשר שלנו עם הרצוג מצוין. אנו סומכים עליו יותר מאשר על בנט, והרצוג סומך עלינו יותר מאשר על נתניהו. גם נתניהו יודע שמבחינתנו עדיפה ממשלת אחדות עם העבודה על ממשלה צרה עם הבית היהודי".

כזכור, אתמול קרא ח"כ איתן ברושי, איש 'המחנה הציוני', לשקול הצטרפות לממשלת אחדות: "במציאות זו, כשעל הפרק הכרעות גורליות באשר לעתידה ולאופייה של המדינה, אני סבור שיש לשקול הצטרפות לממשלת אחדות בתנאים שלנו, על מנת שנוכל להשפיע על ההחלטות המתקבלות בממשלה ועל מנת להשפיע בעיצוב סדר יומה וכדי שנוכל לחתור לחיזוק ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ולקדם את התהליך המדיני לכיוון של היפרדות מהפלסטינים ושתי מדינות. זוהי צביעות שחברים במפלגה מבקרים את מדיניות הממשלה השכם וערב, אך רוצים להמשיך לשבת על הגדר ולצפות מהצד במקום לנסות ולהשפיע מבפנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר