"הפקרה"

כתב אישום נגד החייל שדרס והפקיר את הילד החרדי

שבוע לאחר תאונת ה"פגע וברח" בו נפצע באורח קשה פעוט חרדי בקריית מלאכי, הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד החייל שון אליה, בגין הפקרה אחרי פגיעה ונהיגה בזמן פסילה (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(כתב אישום נגד החייל שדרס והפקיר את הילד החרדי)

שבוע לאחר תאונת "פגע וברח" בו נפצע באורח קשה פעוט חרדי בעיר קריית מלאכי, פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (רביעי) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד החייל שון אליה, בגין הפקרה אחרי פגיעה ונהיגה בזמן פסילה.

על פי עובדות כתב האישום, הנאשם פגע בילד כבן שלוש ברחוב בן גוריון בקריית מלאכי, כשהוא נוהג בעת פסילה. מיד לאחר הפגיעה, הנאשם לא עצר במקום התאונה ולא הזעיק עזרה. כתוצאה מפגיעת הרכב, הילד הובהל לבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.

לאחר התאונה חוקרי משטרה שהגיעו לזירת התאונה, גילו שבסמוך אליה ישנן מצלמות פרטיות באחת מהדירות. לפי תוכן הצילום, המשטרה זיהתה את מספר הרכב הפוגע אשר שייך לאחת מתושבות העיר.

עם יצירת הקשר עם בעלי הרכב התברר לחוקרי המשטרה שנהג הרכב היה צעיר שלקח את הרכב של סבתו. הצעיר הסגיר עצמו למשטרה וסיפר כי הילד קפץ לכביש, והוא ברח לאחר שנבהל שהבין כי פגע בילד מאחר ונהג בעת פסילה.

על פי הצילומים שאספה המשטרה נראה כי הילד שיחק על על המדרכה עם חבריו וקרובי משפחתו, וירד לרגע לכביש. באותה העת הגיע הצעיר ברכב ההונדה שבבעלות סבתו ופגע בו ונמלט מהזירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר