חשיפת "כיכר השבת"

מרגי: "זו ההוכחה לכישלון ראשי הישיבות האשכנזיות"

שעות לאחר חשיפת "כיכר השבת" על הניסיון לבזות את נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן בכנס בני התורה בהר מירון, חברי הכנסת של ש"ס זועמים (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שעות לאחר חשיפת "כיכר השבת" על הניסיון לבזות את נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן בכנס בני התורה בהר מירון, חברי הכנסת של ש"ס זועמים על התנהלות העסקנים הליטאים באירוע.

ח"כ יעקב מרגי, יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, תקף בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר: "הבחור העלוב מרמות שהציב אולטימטום להוריד את השלט המקדם את פניו של מרן נשיא המועצת החכמים חכם שלום הכהן מעיד כאלף עדים על כשלונם של ראשי הישיבות האשכנזיות בחינוך למידות".

לדבריו: "הוא לא ביזה את מרן, הוא ביזה את התורה ואת עולם התורה האשכנזי שבימי הספירה ימים שאנו מזכירים את שמות הקדושים ימים שאנו מחוייבים לעבוד על המידות, להתנהג כאחרון הבריונים".

מרגי קרא ואמר: "כדאי מאוד שכל הבחורים שהיו שותפים למחזה המביש להתארגן למכתב מחאה ובקשת סליחה לפני שכבוד התורה יבקש את עלבונו".

מרגי סיים את דבריו בכאב: "שילמדו מידות מעמי הארצות שבספרדים שהיו מקבלים את פני רבותיהם בקידה בביטול גמור ובנשיקת יד. שלא נדבר על בחורי הישיבות הספרדים שהיו מרקדים ומפזזים בפני גדולי ישראל כדוד המלך לפני ארון ברית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר