הותר לפרסום

נחשפה מנהרת טרור נוספת שחדרה מרצועת עזה לישראל

שבועות ספורים לאחר חשיפת מנהרת הטרור ההתקפית שחדרה מרצועת עזה לישראל, לוחמי צה"ל חשפו הבוקר מנהרת טרור נוספת של ארגון חמאס, שהגיעה גם היא לתוך שטח ישראל (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
המנהרה שנחשפה הבוקר (דובר צה"ל)

הותר לפרסום: שבועות ספורים לאחר חשיפת מנהרת הטרור ההתקפית שחדרה מרצועת עזה לישראל, לוחמי צה"ל חשפו הבוקר (חמישי) מנהרת טרור נוספת של ארגון חמאס, שהגיעה גם היא לתוך שטח ישראל.

המנהרה התגלתה במיקום לא רחוק מהמנהרה ההתקפית שנחשפה בשטח ישראל לפני מספר שבועות, בדרום רצועת עזה. עומקה של המנהרה כ-28 מטרים.

כוחות צה"ל פועלים בשטח כדי לחקור את תוואי המנהרה ולהשמידה. במקביל, הם פועלים במוקדים נוספים בגבול הרצוה כדי לאתר מנהרות נוספות.

איתור המנהרה מגיע בצל ההסלמה שחלה בימים האחרונים בגבול הרצועה בצל הפעילות של צה" לאיתור המנהרות. אתמול נורו שש פצצות מרגמה לעבר הכוחות, צה"ל הגיב בירי פגזים מטנקים ובהפצצה מהאוויר של יעדי חמאס ברצועה.

מצה"ל נמסר כי "מדובר במנהרת טרור שנחפרה על-ידי ארגון הטרור חמאס במטרה לבצע פיגועים בשטח ישראל נגד אזרחי ישראל וכוחות הביטחון ולפגיעה בריבונות ישראל".

העבודות לאיתור מנהרות (צילום: דובר צה"ל)

עוד נמסר כי "איתור מנהרת הטרור הוא פרי מאמצי הגנה וסיכול נרחבים, ממושכים ואיכותיים של כוחות רבים בהובלת פיקוד הדרום ואוגדת עזה, המתקיימים מאז סיום מערכת "צוק איתן". כוחות צה"ל מאבטחים במעטפת הגנה מורחבת את יישובי עוטף רצועת עזה להבטחת שלום התושבים".

לדברי הצבא: "איתור המנהרה מתרחש במקביל לשתי יממות בהן יורה חמאס לעבר כוחות צה"ל שעסקו בפעילות מבצעית על-מנת לסכל את מאמצי הטרור של חמאס. צה"ל תקף בשעות הערב והלילה מספר מטרות טרור של חמאס בתגובה".

בצה"ל מצהירים: "נמשיך ונפעל לאיתור מנהרות טרור, באמצעים שונים העומדים לרשותו לסיכול פיגועים נגד אזרחי ישראל ולהשמדת המנהור התת קרקעי". ומדגישים: "השקט ושגרת החיים התקינה הם אינטרס הדדי ונשאף לשמרו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר