ג'ינס, טריקו ובלי כיפה

המשטרה: העצור החרדי באילת - "היה לבוש כבליין" בדרך לפאב

תלמיד הישיבה, שלטענת משפחתו נעצר בגין עריקות מצה"ל, נחשף לפי המשטרה כ"בליין" שהיה בדרך עם חבריו ממועדון בעיר למתחם הפאבים במרכז אילת, לבוש בג'ינס ובלי כיפה (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ההפגנות לשחרורו (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)

האם כעת לאחר שהמשטרה מפרסמת גרסה רשמית משלה למעצרו של בחור הישיבה שנעצר אמש (רביעי) באשמת עריקות ייפסקו ההפגנות של הפלג הירושלמי למען הצלת אסיר עולם התורה? על פי הפרטים שהמשטרה חושפת, התקווה היא שכן.

על פי גירסת דובר משטרת אילת, מדובר בבחורים בליינים, שהיו בדרך ממועדון למתחם פאבים, לבושים כבליינים לכל דבר. גורם במשטרה אומר ל"כיכר השבת" כי הם היו לבושים עם ג'ינס, טריקו ובלי כיפה.

הסיפור החל אמש סמוך לשעה 00:50 אז התקבל דיווח מנהג מונית מאילת כי חבורת צעירים מסרבת לשלם לו את מלוא דמי הנסיעה.

מבירור שערך השוטר במקום התברר שחבורת צעירים נסעו ממועדון ה"קריזי אלפנט" באילת אל מתחם הפאבים במרכז התיירות וסירבו לשלם עוד 5 שקלים לנהג המונית. השוטר שערך בירור בין הצדדים ביקש מנהג המונית לגשת לתחנה ולהגיש תלונה וכל הצדדים עזבו את המקום.

בהמשך, חזר השוטר למשרדי התחנה שם גילה כי אחד הבליינים משתמט משירות סדיר, השוטר יצר קשר עם החשוד וביקש להיפגש עמו. החשוד, הגיע ממרכז התיירות ונעצר.

המשטרה מעידה כי הבחור סיפר שהוא חרדי בעוד "שלא היה בו כל סממן דתי והיה לבוש כבליין לכל דבר", ואמר לשוטר: "אתה התיקון שלי".

לאחר מעצרו הועבר הצעיר על ידי המשטרה לרשויות צה"ל להמשך טיפול.

כזכור בני משפחתו טענו כי הנו בחור ישיבה שיושב ולומד וכי נעצר לאחר ויכוח עם שוטרים מה שככל הנראה הטעה את ראשי הפלג הירושלמי שיצאו אמש להפגנות סוערות בכל רחבי הארץ לטובת הצעיר שכעת מתברר כבליין.

גורמים ב'פלג הירושלמי' אומרים כי "אם יתברר כי אכן הרקע אחר ממה שנמסר לנו מחבריו ומשפחתו של העצור - נפסיק להגן עליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר