וידאו בלעדי

הפגנות 'הפלג' בבני ברק ומעצרי המשטרה • צפו

עשרות אנשי הפלג הירושלמי יצאו בצהריים להפגין בצומת הרחובות השומר וז'בוטינסקי בבני ברק, במחאה על מעצר הבחור באילת • צפו בתיעוד בלעדי מההפגנה ומהמעצרים של המשטרה (חדשות)

(צילום: גולש "כיכר השבת")

עשרות אנשי הפלג הירושלמי יצאו בצהריים (חמישי) להפגין בצומת הרחובות השומר וז'בוטינסקי בבני ברק, במחאה על מעצר הבחור באילת.

בנוסף, יצאו עשרות מפגינים לצומת שילת וכן למספר מוקדים בירושלים, שכונת רמות, שכונת בית וגן ורחוב בר אילן.

בירושלים נעצרו שני מפגינים בגין הפרדת סדר. בצומת שילת פינתה המשטרה מפגינים שחסמו את התנועה. ובבני נעצרו תשעה מפגינים.

גם בצומת ניצנים כביש 4 יצאו כמה עשרות להפגין. כוחות משטרה רבים במקום החלו בפיזור המפגינים מהכביש תוך שימוש בפרשים וכוחות. עד כה נעצרו 6 מפגינים שהועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

צומת ניצנים (צילום: דוברות המשטרה)

מוקדם יותר חשפה המשטרה כי מדובר בבחורים בליינים, שהיו בדרך ממועדון למתחם פאבים, לבושים כבליינים לכל דבר. גורם במשטרה אמר ל"כיכר השבת" כי הם היו לבושים עם ג'ינס, טריקו ובלי כיפה.

הסיפור החל סמוך לשעה 00:50 אז התקבל דיווח מנהג מונית מאילת כי חבורת צעירים מסרבת לשלם לו את מלוא דמי הנסיעה. מבירור שערך השוטר במקום התברר שחבורת צעירים נסעו ממועדון ה"קריזי אלפנט" באילת אל מתחם הפאבים במרכז התיירות וסירבו לשלם עוד 5 שקלים לנהג המונית. השוטר שערך בירור בין הצדדים ביקש מנהג המונית לגשת לתחנה ולהגיש תלונה וכל הצדדים עזבו את המקום.

בהמשך, חזר השוטר למשרדי התחנה שם גילה כי אחד הבליינים משתמט משירות סדיר, השוטר יצר קשר עם החשוד וביקש להיפגש עמו. החשוד, הגיע ממרכז התיירות ונעצר.

המשטרה מעידה כי הבחור סיפר שהוא חרדי בעוד "שלא היה בו כל סממן דתי והיה לבוש כבליין לכל דבר", ואמר לשוטר: "אתה התיקון שלי". לאחר מעצרו הועבר הצעיר על ידי המשטרה לרשויות צה"ל להמשך טיפול.

צפו בתיעוד בלעדי מההפגנה ומהמעצרים של המשטרה בבני ברק

צומת ניצנים (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר