תלונה במשטרה

אמן הגרפיטי ניסה להתחזות למחנך בתלמוד תורה?

אמן הגרפיטי החרדי "אומץ לחרדים" הודיע על פרישה, או "היעלמות" בשפתו, אך צירף לפוסט תמונה של מחנך חרדי מקריית ספר. "יש לי מאות תלמידים, חשבו שזה אני. הגשתי תלונה במשטרה". 'אומץ' התנצל: "משום מה היה ברור לי שלא יחשבו שזה הוא" (חרדים)

משה ברדא | כיכר השבת |
הרב עובדיה כהן, הוא לא האיש שמאחורי "אומץ לחרדים" (צילום: מתוך פייסבוק / אומץ לחרדים)

פוסט פרידה שפרסם ברשת הפייסבוק "אומץ לחרדים", האלמוני שעומד מאחורי סדרת הגרפיטי בערים החרדיות בכלל ובמודיעין עילית בפרט, כלל תמונה של הרב עובדיה כהן, אברך חרדי ומחנך בתלמוד תורה מוכר. גולשים רבים סברו כי כהן הוא האיש שמאחורי "אומץ לחרדים", אך בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מספר כי יגיש תלונה במשטרה על התחזות.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר הרב כהן כי "הוא מוג לב ופחדן. האדם הזה הוא עלוב נפש, כנראה הוא צילם אותי בהזדמנות שלא שמתי לב ושם את התמונה שלי כאילו שאני זה הוא. ברגעים אלו אני הולך למשטרה להגיש תלונה".

לדבריו של הרב כהן, "הוא עשה את זה פעם לאברך אחר. בגלל שאני אדם מוכר בקרית ספר והוא גם מתגורר בה אני הולך למשטרה. יש לי שש מאות תלמידים לערך, הבנים שלי עדכנו אותי שהתלמידים שלי לשעבר הגיבו לדברים ושאלו "מה קרה לרב עובדיה? מה הוא השתגע?"

"אם יש לו אומץ באמת, למה הוא מסתיר את עצמו עד היום?" הוסיף הרב כהן, "זאת אומרת שהוא משתמש במילים כמו "אומץ" אבל לא עומד מאחריהם".

ישראל, בנו של המחנך, אמר ל"כיכר השבת": "אני רואה את זה בחומרה רבה. הוא לא מוכן לשלם את המחיר על העמדות שלו, אני חושב שזה עניין שפל ולא מוסרי לקחת אנשים אחרים כמו אבי שישלמו על המעשים שלו. אני לא מבין בכלל איך הדבר הזה קורה, הוא (הר' עובדיה) רחוק מאוד מהעמדות של 'אומץ'. אין לי בעיה לכבד את הדעות שלו, אבל שיעמוד מאחריהם ולא יפיל אנשים אחרים בעמדות הללו".

"זו פגיעה אדירה, כולנו יודעים שלדבר כזה בחברה יש מחיר. אבא שלי הוא רב מוכר והוא יצטרך לשלם על זה את המחיר, השם שלו נפגע מכך. לאבא שלי יש מאות ואלפי תלמידים ששמעו על כך והם מגיבים בהלם וזעזוע, זה עוול שכמעט לא ניתן לתיקון, וכרגע העניין עבר לטיפול המשטרה".

לסיום הוא מוסיף: "אני רוצה למסור לאותו 'אומץ', אתה בן אדם ערכי? בא ותתגלה".

בתגובה לתלונה במשטרה כתב "אומץ" בפייסבוק: "מתנצל בפני הרב "עובדיה כהן" היקר, על כך שאנשים חשבו שהוא "אומץ" אני בטוח שהוא אדם מלא באומץ, אבל בטוח שהוא לא אני, משום מה היה ברור לי שלא יחשבו שזה הוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר