האברך הופתע

הצופן התנ"כי תומך בקלינטון? "הילרי נשיאה"

ד. אברך חרדי שניסה לבדוק מה תהיה תוצאת הבחירות בארה"ב באמצעות תופן תנ"כי העלה חרס כשחיפש את טראמפ, אך הופתע לגלות בדילוגים את צמד המילים "הילרי נשיאה" (חדשות, בארה"ב)

קלינטון, ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

האם בתנ"ך מופיע שמה של הילארי קלינטון כנשיאה הבאה של ארה"ב? מתברר כי על פי צופן תנכי הבודק שמות על פי דילוגים בספר התורה התשובה היא כן.

ד. חן, אברך חרדי שניסה לבדוק את הנתונים, הקיש את שמו של המועמד הרפובליקני איש העסקים דונלד טראמפ והעלה חרס בידו, אולם כשבדק את התוצאה על המועמדת הדמוקרטית הילארי קלינטון, הופיע בדילוגים "הילרי נשיאה".

לדבריו של חן, הוא ניסה במחשב צירופים שונים ולהפתעתו גילה כי שמה של קלינטון מעלה את התוצאה האמורה. "קראתי שטראמפ נשאר המועמד היחידי במפלגה הרפובליקנית ואז אמרתי 'בא נבדוק האם יש התייחסות לתוצאה אפשרית של שני המועמדים שירוצו ראש בראש בנובמבר הקרוב'. לא חשבתי שזו תהיה התוצאה והופתעתי לגלות זאת".

"הילרי נשיאה" (באדיבות ד. חן)

"אני קורא חדשות ומתעניין במרוץ לנשיאות ארה"ב, אולם אין לי דעה אישית המצדדת לטובת מועמד זה או אחר. אני ניטרלי אבל זו התוצאה שגיליתי בתנ"ך".

יצויין, כי בימים אלו מתברר כי ככל הנראה הקרב צפוי להיות צמוד במיוחד, והשבוע הופיע סקר מקצועי המעלה לראשונה את האפשרות לפיה טראמפ עלול לנצח את קלינטון בהתמודדות ראש בראש ביניהם.

מתברר כי קלינטון זוכה אמנם לרוב בקרב נשים ומיעוטים אך טראמפ מצמצם רוב זה ובמקביל פותח באוכלוסיות אחרות פער גדול משלו על פני קלינטון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר