בפתאומיות: המתנדב החרדי התמוטט ונפטר

הלם בעיר אלעד לאחר היודע הבשורה המרה על פטירתו הפתאומית של הרב יוסף הלל קניגסברג ז"ל, איש חסד מוכר בעיר. "הוא היה בריא לחלוטין. לא מובן מה קרה", סיפרו חבריו של המנוח (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ברוך דיין האמת: הלם בעיר אלעד לאחר היודע הבשורה המרה על פטירתו הפתאומית של הרב יוסף הלל קניגסברג ז"ל, איש חסד מוכר בעיר.

המנוח הגיע לפתח ביתו ולפתע התמוטט ואיבד את הכרתו. צוותי הצלה ניסו המשך שעה ארוכה לעשות עליו מאמצי החייאה אולם בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו. בשעת הטיפול נישאו תפילות ופרקי תהילים לרפואת יוסף הלל בן רפאלה אולם כאמור הוא נפטר בדמי ימיו.

המנוח בן ה-40 שימש כמתנדב מוכר ידוע בארגון ׳איחוד הצלה' סניף אלעד. חבריו מספרים על אדם יקר וטוב לב שסייע לכלל ולפרט שתמיד היה מחפש במה אפשר לעזור.

"לרבי יוסף לא היה כלי רכב והוא היה רץ בכוחות עצמו מצד אחד של העיר לקצה השני כשהוא סוחב את הציוד הרפואי בידיו על מנת להציל חיים. הוא עשה הכל על מנת להציל חיים והיה מתרגש מכל פעולת החייאה שהצליחה בחסדי שמיים".

"אנחנו חבריו פשוט בהלם ותדהמה. הוא היה בריא לחלוטין. לא מובן מה קרה. אבל כנראה שהקדוש ברוך הוא לוקח תמיד את הטובים ביותר לצידו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר