אלעד נפרדה מהמתנדב שנפטר בפתאומיות

מאות מתושבי אלעד ובראשם מתנדבי ארגוני ההצלה ליוו למנוחת עולמים את איש החסד ר' יוסף קניגסברג ז״ל, שהלך לעולמו בפתאומיות והותיר אחריו אלמנה ויתומים רכים. תיעוד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מסע הלוויה (באדיבות המצלם)

מאות מתושבי אלעד ובראשם מתנדבי ארגוני ההצלה ליוו למנוחת עולמים את איש החסד ר' יוסף קניגסברג ז״ל, שהלך לעולמו בפתאומיות והותיר אחריו אלמנה ויתומים רכים.

במסע ההלוויה הספידו הרבנים הגרש״ז גרוסמן רבה של העיר שציין את מעלותיו התרומיות ואת עזרתו לזולת במאור פנים מתוך צניעות ופשטות, והרב גרסיה רב ארגון איחוד הצלה שהדגיש את תרומתו של יוסי ז״ל להצלת חיים בעיר אלעד בפרט ובכל אזור המרכז.

משה סעדון, אחד המתנדבים סיפר לכיכר השבת כי קניגסברג היה מגיע לכל מוקד קריאה, בכל מזג אויר, בשרב ובגשם, למרות שלא היה ברשותו כלי רכב צמוד.

"יוסי היה חייל גאה כל כך בארגון! תמיד תמיד עם פליז של הארגון, תמיד עם מירס דלוק בלי להתבייש מאף אחד! היה עוזב את הקופה ב"בר כל" בבני ברק כדי לעשות החייאות בבית אבות ממול", אמר סעדון בדמעות.

"לא היה ערב גיבוש, השתלמות או שיעור הלכה שהוא לא הגיע להשתתף בו. תמיד היה מתייצב בשעה היעודה בשקט, בלי הרבה צלצולים, מתיישב, מקשיב, מפנים ומיישם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר