אלימות בבני ברק

בגלל עודף: נהג חברת "אפיקים" הכה ופצע זוג חרדים מבוגרים

תקרית אלימה חמורה בבני ברק: נהג קו 422 של חברת אפיקים, היכה הערב באלימות נוסעים חרדים בגלל ויכוח על עודף שסירב להחזיר לבתם. "ההורים ביקשו ממנו פרטים והוא תקף אותם" (חדשות)

משה ברדא | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

תקרית אלימה חמורה בבני ברק: נהג קו 422 של חברת אפיקים, היכה הערב (מוצאי שבת) באלימות זוג נוסעים חרדים לאחר שביקשו ממנו הסבר למה גבה מבתם סכום כספי גבוה מהרגיל.

לפי עדי ראייה למקרה, נהג האוטובוס החליט להוריד מהרב-קו 18 ש"ח במקום 8 ש"ח כרגיל, בתם של הזוג ביקשה לקבל פרטים עליו כדי לתבוע אותו על כך, ולפי עדים לתקיפה, הנהג התרומם מכיסאו והיכה אותה בכלי בו הוא שומר את הכסף.

חיים, פארמדיק של "איחוד הצלה" שהיה במקום סיפר ל"כיכר השבת" כי "זוג מבוגר עלה עם בתם לאוטובוס, הבת היא סטודנטית והוא הוריד לה מהרב קו 18 ש"ח במקום 8. הם ביקשו שיחזיר את זה בחזרה והוא אמר שלא צריך להחזיר".

"הם ביקשו ממנו פרטים כדי להתלונן עליו, והוא אמר להם 'אתם רוצים פרטים? אני אראה לכם מה זה', הוציא את הכלי עם העודף, היכה אותם והם ברחו. אנשים חסמו את הנהג שניסה להימלט".

מני מנדלוביץ' מארגון "השומרים" סיפר ל"כיכר השבת": "מדובר בנהג אוטובוס שלקח יותר מדי כסף מבחורה, כשההורים ביקשו שיתן להם את פרטי הנהג שלו, הוא לא הסכים ותקף אותם עם המתקן שמחזיר את העודף. הוא פצע אותם עד כדי כך שהוצרכו לתפרים ופונו לבית החולים בלינסון".

שי מלכה, סמנכ"ל שירות ודובר חברת אפיקים מסר ל"כיכר השבת": "לצערי איני יכול להגיב לגופו של עניין היות וטרם תחקרנו את הנהג שכעת נלקח לחקירה במשטרה. עם זאת, הארוע מוכר, מטופל כרגע ע"י הקב"ט הראשי של החברה ויבדק באופן יסודי ע"י יתר הגורמים הרלוונטים. בהתאם לכך, אנו נפיק את הלקחים ככל וידרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר