שמחה בביתר

אחרי 22 שנה: בת נולדה לרבנית ז'נט בן זיקרי

לאחר למעלה מעשרים שנה בהן הרבנית ז'נט בן זיקרי, שחינכה מאות תלמידות לאורך השנים, לא זכתה לפרי בטן, היום בשעה טובה נולדה לה בת ראשונה לשמחת תלמידותיה ומכרותיה הרבות (חרדים)

משה ברדא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

לאחר למעלה מעשרים שנה בהן הרבנית ז'נט בן זיקרי, שחינכה מאות תלמידות לאורך השנים, לא זכתה לפרי בטן, היום (ראשון) בשעה טובה נולדה לה בת ראשונה לשמחת תלמידותיה ומכרותיה הרבות.

ש, אחת מתלמידותיה של בן זיקרי סיפרה בשיחה עם "כיכר השבת": "בתור אחת שהכירה אותה טוב, זו התרגשות ממש אדירה. האישה הזו התחתנה בגיל מבוגר, ועכשיו לאחר עשרות שנים אנו שומעים על הדבר הזה וזה ממלא את לבנו שימחה ואושר עד אין קץ".

"לפני כמה שנים אשתו של אחיה נהרגה בתאונת דרכים והשאירה ארבעה או חמישה ילדים. היא לקחה את כל המשפחה תחת חסותה והייתה כמו אימא לכל המשפחה שלהם, היא טיפלה בהם במסירות גדולה".

"היא מורה מאוד מסורה, בית הספר היה בנשמתה. גם לאחר הלימודים היא תמיד הייתה עוזרת לתלמידות ונותנת להם את כל מה שהיה לה. היא הייתה מלווה אותנו בהסעות עד שאחרונת התלמידות הייתה יורדת בתחנה. כיום זה אושר גדול לשמוע על כך".

הרבנית לואיזה מדר, שעבדה יחד עם בן זיקרי במשך שנים מספרת לכיכר השבת: "הבנות ששמעו על כך היום וכל צוות ההוראה ממש התרגשו, דמעות עמדו לנו בזווית העין. היא התחתנה בגיל די מאוחר ועשרות שנים חיכתה לפרי בטן, לא שמענו ממנה אף פעם מילה של קיטרוג כנגד הדבר הזה, תמיד היא אמרה ברוך ה' והייתה מברכת על הרעה בדיוק כמו הטובה"

"אם תשאל את הבנות מה הדבר שמאפיין אותה, הם יגידו שהיא מורה מקצועית שנתנה לכל אחת את מה שמגיע לה. היא הייתה עושה את הקייטנות ואין אחד שלא זוכר את זה, היא הייתה נותנת לכל אחת את מה שמגיע לה. ב"ה שמענו על כך היום ועלינו להודות לאלוקים שזכינו לשמוח בשמחת חברתנו היקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר