"ברכת הכוהנות"

הגר"ש רבינוביץ לשר אזולאי: למנוע את מעשיהן של נשות הכותל

רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ תוקף את הפרובוקציה ב"ברכת הכוהנות" וקרא לשר הדתות דוד אזולאי "להתקין תקנות ברורות שימנעו מנשות הכותל לעשות בכותל כבשלהן" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב שמואל רבינוביץ (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

רב הכותל והמקומות הקדושים התייחס בצהריים (שני) לפרובוקציה של נשות הכותל, שלמרות הוראת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, החליטו לקיים את טקס "ברכת הכוהנות" ברחבת הכותל המערבי וקרא לשר הדתות דוד אזולאי להתערב.

לדבריו: "הבוקר, ראש חודש אייר, פרצה קבוצת נשים קטנה גדר נוספת וקיימה "ברכת כוהנות" וקריאה ביריעת ספר תורה, בניגוד עז מצח להוראות המפורשות של היועמ"ש ובית המשפט העליון, שניתנו אך לפני שבועיים".

הרב תקף את נשות הכותל ואמר: "אשר יגורנו בא לנו - מה שהחל בזלזול מופגן במנהגי המקום ומסורת ישראל וברגשות המתפללים, ללא עצירה מבעוד מועד, ממשיך גם בפעילות בניגוד להוראות היועץ המשפטי ובית המשפט ומדרדר את הכותל המערבי למקום פילוג ומחלוקת".

הרב המשיך בדבריו נגד נשות הפרובוקציה ואמר: "קבוצה זו המתיימרת להיות תנועה מהפכנית פורצת גדר אחר גדר כדי לקבל תשומת לב מבלי להתחשב באחדות העם. נשים אלו מתעקשות לקרוע את הקרע דווקא ברחבת הכותל, המקום היחיד המאחד את עם ישראל מכל הזרמים ומכל העדות".

הרב רבינוביץ קרא לשר לשירותי דת דוד אזולאי "להתקין תקנות ברורות שימנעו מנשות הכותל לעשות בכותל כבשלהן, ולמנוע את מעשיהן המפלגים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר