צפו בתיעוד

כך הפתיעו את אל"מ רוקני, המפקד של טקס הדלקת המשואות

המפקד המיתולוגי של טקס הדלקת המשואות בהר הרצל, אל"מ דוד רוקני, פורש אחרי 34 שנים. הבוקר הצליח יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין יחד עם משמר הכנסת להפתיע אותו עם משמר כבוד • צפו (אנשים)

(צילומים: הכנסת, הדס פרוש - פלאש 90)

המפקד המיתולוגי של טקס הדלקת המשואות בהר הרצל, אל"מ דוד רוקני, פורש אחרי 34 שנים. הבוקר (שני) הצליח יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין יחד עם משמר הכנסת להפתיע אותו עם משמר כבוד ברחבת הכנסת.

לאחר צעידה על השטיח האדום נפרד ממנו יו"ר הכנסת. "משמר הכנסת משתף פעולה עם רוקני בטקס יום העצמאות למעלה מ-30 שנה. לא יעלה על הדעת לא להיפרד ממנו בצורה המכובדת ביותר. בעוד יומיים הוא יוביל את הטקס הכל כך מרגש הזה בפעם האחרונה ויאחל לנו ולכל אזרחי ישראל חג עצמאות שמח. תודה לך על כל השנים ועל ארגון הטקס מידי שנה במשך 34 שנים".

רוקני עצמו, שהופתע מהפרידה, אמר: "אני מופתע מהערכה הרבה של הכנסת ומודה ליו"ר הכנסת ולכל מי שהשתתף בו על היוזמה".

קצין הכנסת ניצב יוסף גריף ורס"ר משמר הכנסת, רנ"ג יוסף שבת, העניקו לאל"מ רוקני שי מטעם משמר הכנסת. שבת אמר: "אני מודה לך על שיתוף הפעולה של יותר מ-30 שנים. עזרת למשמר הכנסת והדרכת אותי אישית ואני מצדיע לך".

אל"מ דוד רוקני (84) החל את תפקידו כמפקד טקס הדלקת המשואות בהר הרצל בשנת 1983, ומאז ניהל אותו במשך 34 שנים. הוא שירת במשך 33 שנים כרס"ר בחטיבת גולני, וכיום הוא מגוייס למילואים חודשיים לפני הטקס ביום העצמאות, אותו יוביל בפעם האחרונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר