ממצא משמעותי

הבטחת הרבי מתגשמת? 'רובי' נמצאה בקישון

בחברת "שפע ימים" דיווחו על מציאת ממצא משמעותי בנחל הקישון - אבן רובי במשקל של 1.7 קראט ובגודל של 8.26 מ"מ. בחברה זוקפים את המציאה להבטחתו של הרבי מליובאוויטש (כלכלה,בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אבנים יקרות (צילום: פלאש 90)

בחברת חיפושי האבנים "שפע ימים" דיווחו אמש (שני) על מציאת ממצא משמעותי בנחל הקישון - אבן רובי (אודם) במשקל של 1.7 קראט ובגודל של 8.26 מ"מ.

האבן אותרה במדגם קרקע שלישי שנלקח מהמקטע התיכון של נחל הקישון ונמצא בתהליכי בדיקה במפעל החברה בעכו.בעקבות כך זינקה מניית החברה ונסחרה ביותר מהמוצע היומי.

בחברה הדגישו כי "מדובר על ממצא ספציפי בגודל משמעותי, פי 3 בגודלו ממצאי הרובי הגדולים ביותר שנמצאו על ידי החברה עד היום". עוד ציינו בשפע ימים כי "למיטב ידיעת החברה, עד כה לא דווח על ממצאי רובי בישראל - למעט ממצאי החברה בשטחי האקספלורציה בהם היא פועלת". עוד אמרו בחברה כי "גודלו המשמעותי מחזק את הערכות החברה בדבר הפוטנציאל הגלום במקטע התיכון של נחל הקישון, בו ממקדת החברה את פעילותה".

לדעת ראשי החברה, הממצאים שנתגלו בחודשים האחרונים מאששים את הכיוון החיובי לפיו ניתן למצוא במקום גם יהלומים. בכך, זוקפים בחברה את המציאה של האוצרות להבטחתו של הרבי מליובאוויטש שניתנה למנכ"ל לפני 25 שנה.

חברת שפע ימים, נסחרת בבורסה לפי שווי של 63 מיליון שקל, ונוסדה על ידי המנכ"ל אברהם טאוב, חסיד חב"ד שהיה מקורב לרבי. טאוב טען כי הרבי הורה לו בתחילת שנות ה-90 לעסוק בכריית יהלומים באזור נחל הקישון.

בשלוש השנים האחרונות נפלה המניה בכ-77%, וזאת בעיקר כתוצאה מהנפקות ההון התכופות שביצעה במטרה לממן את פעילותה, וכן מאחר שטרם הצליחה להציג ממצאים משמעותיים אולם כעת מקווים בחברה כי הבטחת הרבי אכן מתגשמת לנגד עיניהם וכי בקרוב ימצאו יהלומים בקרקעית הנחל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר