ינאי ויסמן הי"ד

צל"ש ללוחם הנח"ל שהתעמת עם המחבל ברמי לוי ונרצח

הרמטכ"ל גדי אייזנקוט אישר להעניק צל"ש אלוף מטעם אלוף רוני נומה, לסמל-ראשון טוביה ינאי ויסמן הי"ד, שנרצח בפיגוע הדקירה בסניף רמי לוי בשער בנימין. יעל, אלמנתו: "הופתענו לטובה" (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ינאי ויסמן הי"ד (צילום: מתוך פייסבוק ויונתן זינדל / פלאש 90)

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי אייזנקוט אישר להעניק צל"ש אלוף מטעם מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, לסמל-ראשון טוביה ינאי ויסמן הי"ד, שנרצח בפיגוע הדקירה בסניף רמי לוי בשער בנימין.

מדובר צה"ל נמסר כי הצל"ש "יוענק לסמל-ראשון טוביה ינאי ויסמן ז"ל, אשר שירת כלוחם בחטיבת הנח"ל, על פעילותו במהלך פיגוע הדקירה שאירע במרחב בנימין בזמן שהיה בחופשה".

"סמל-ראשון ויסמן ז"ל חתר למגע בידיים חשופות והפגין בפועלו דוגמה ומופת לערכי צה"ל", נמסר.

יעל, אלמנתו של ינאי ויסמן הי"ד, התייחסה לצל"ש של בעלה ואמרה: "הודיעו לנו אתמול בערב. הופתענו לטובה. עוד בזמן השבעה שלחנו מכתבים לאנשי ממשלה וצבא בעניין. זה מרגש במיוחד בשבוע הזה של יום הזיכרון ונותן מעט הסתכלות אחרת על היום.

"זה באמת העצים לי את הידיעה שינאי היה גיבור, ידעתי שהוא רץ לשם, נאבק עם המחבלים, עיכב מחבל אחד ואז ניסה לעכב את השני. הוא רץ בידיים חשופות, הוא גיבור".

יצוין כי בנוסף יוענק ציון לשבח מטעם מפקד החטיבה המרחבית "בנימין", אלוף-משנה ישראל שומר, לסמל ליחי מלכה, לוחמת בחטיבת "החילוץ וההדרכה", על פעילותה במהלך פיגוע הירי שאירע במרחב כיכר אדם. "סמל מלכה פעלה במהירות והפגינה גבורה, קור רוח ומקצועיות", נמסר מדובר צה"ל.

כמו כן יוענק ציון לשבח מטעם מפקד החטיבה המרחבית "שומרון", אלוף-משנה שי קלפר, לסמל מתן שמיר, לוחם בחטיבת "גבעתי", על פעילותו במהלך פיגוע הדקירה בו נפצע בעצמו, סמוך לעיר שכם. "סמל שמיר הפגין אומץ לב, קור רוח ומקצועיות", נמסר.

תעודות הערכה מטעם מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, תוענק לגדוד "צבר" של חטיבת "גבעתי", על הפגנת נחישות, מקצועיות ויוזמה בעת ביצוע תעסוקה מבצעית בחטיבה המרחבית "יהודה".

כמו כן תעודת הערכה מטעם מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף ליאור כרמלי, תוענק לפקד שי אוחיון, קצין המבצעים של גדוד "רמה" של משמר הגבול, על הפגנת אומץ לב, חתירה למגע ותושייה במהלך משימת איתור שני חיילי צה"ל אשר נכנסו עם רכב צבאי למחנה הפליטים קלנדיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר