צפו בתיעוד

בתוך יממה: נעצרו שתי חוליות פורצים בצפון

שתי חוליות פורצים נעצרו על ידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל בצפון הארץ ביממה האחרונה, וזאת לאחר מרדפים שביצעו הלוחמים • צפו בתיעוד וידאו של הפורצים ברגעי הפעולה (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

שתי חוליות פורצים נעצרו על ידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל בצפון הארץ ביממה האחרונה.

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל ביחידה המרכזית של מג"ב צפון, נערכו אתמול (שני) לוחמי היחידה לאיתור ומעצר של חוליית פורצים שעל פי החשד נהגה לבצע פריצות בצפון הארץ.

לוחמי היחידה זיהו את הרכב ובו חברי החולייה סמוך לצומת התשבי, והחליטו לעצור אותם לבדיקה במחסום שנפרס מראש.

ברגע שזיהו חברי החוליה את המחסום המשטרתי לפניהם, האיצו בפראות, עלו על הדוקרנים, והחלו בבריחה תוך שהם מסכנים את חיי הלוחמים ומנסים ככל הנראה, לפגוע באחד מהם.

בתום מרדף נעצר הרכב בכביש 6, סמוך למחלף בקה ג'ת, וחברי החולייה החלו בנסיון בריחה רגלית. לבסוף נעצרו כל חברי החולייה, וברכב נמצאו ציוד ורכוש שנגנבו שעות קודם לכן משני בתי עסק באזור עמק הירדן.

מעצרם של החשודים, תושב חברון וחמישה תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, הוארך עד יום שישי. לחולייה מיוחסים מקרי פריצה נוספים וחקירתם נמצאת בעיצומה.

היום בשעות הבוקר, התקבל ביחידה מידע מודיעיני אודות חולייה נוספת של פורצים המבצעת פריצה באזור התעשייה בבית שאן, בבית עסק ליצור צמיגים.

לוחמי היחידה הגיעו למקום וזיהו את החשודים רעולי פנים ובמהלך הפריצה. החשודים ניסו להמלט, גם ברגל וגם ברכבים, ובתום מרדף נעצרו 11, תושבי שטחים ומזרח ירושלים, והם נחקרים בשעה זאת. שלושה רכבים פרטיים ששימשו לביצוע הגניבה נתפסו, וכן שתי משאיות עמוסות בצמיגי גלגלים שנגנבו.

מפקד היחידה ציין כי "פעמים רבות אנחנו נתקלים בחוליות אלימות ומסוכנות שמוכנות לפגוע בלוחמים בכדי שלא יתפסו, כמו במקרה הזה. נמשיך במאבק הנחוש והבלתי מתפשר כנגד אותם עבריינים שפוגעים פגיעה קשה בתחושת הביטחון של הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר