החשודים שוחררו

הפיגוע בירושלים: נמשך המצוד אחר המחבלים

שני החשודים הערבים שנעצרו הבוקר בחשד שביצעו את פיגוע הדקירה בטיילת ארמון הנציב שוחררו לאחר שבחקירתם התברר כי אין להם קשר לפיגוע. המצוד אחר המחבלים - נמשך (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: דובר מד"א ירושלים)

טרור בבירה: שני החשודים הערבים שנעצרו הבוקר (שלישי) בחשד שביצעו את פיגוע הדקירה בשכונת ארמון הנציב שוחררו לאחר שבחקירתם התברר כי אין להם קשר לפיגוע.

במשטרה מעדכנים כי עד כה המחבלים לא נתפסו והמצוד אחריהם נמשך בשעות אלו. "המשטרה ממשיכה בפעילות מבצעית לצד פעילות מודיעינית וחקירתית אינטנסיבית לאיתור ומעצר המחבלים", נמסר.

כזכור, שתי נשים בשנות ה-70 לחייהן נפצעו באורח קל ובינוני לאחר שנדקרו בפלג גופן העליון בטיילת ארמון הנציב בירושלים.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי חמש נשים בגילאי 70-80 מארמון הנציב שהלכו בשביל סמוך ליער השלום, הבחינו בשני צעירים ערבים יושבים על ספסל בשביל הליכתם.

לאחר שהנשים עברו את הצעירים, התנפלו השניים עליהן מאחור ותקפו אותן כשהם עוטים על ראשם כובע קפוצ'ון. שתי נשים נפגעו ופונו על ידי מד"א לבית החולים שערי צדק במצב בינוני עם פציעות דקירה.

במשטרה העריכה כי החשודים נמלטו ככל הנראה לכיוון ג'בל מוכבר. מיד עם קבלת הדיווח, הוזעקו כוחות משטרה ומג"ב למקום, השוטרים והלוחמים חברו לנשים ובמקביל הוקמו מחסומים והחלו סריקות נרחבות באזור לאיתור חשודים.

במהלך הסריקות נעצרו לחקירה שני חשודים ערבים, שכאמור שוחררו לאחר חקירה. המשטרה מדגישה כי מדובר בפיגוע לאומני. "המשטרה מבצעת מגוון רחב של פעולות וידה הארוכה תגיע למבצעי הפיגוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר