צפו בגלריה

השר נפתלי בנט במוסדות ש"ס: אין סיבה שתקבלו פחות

שר החינוך נפתלי בנט סייר במוסדות חינוך של ש"ס ואמר כי "אין סיבה שהילדים כאן יקבלו פחות מכל מקום אחר". שיבח: "קיבלתם החלטות אמיצות ברוח הרב עובדיה יוסף. תורה עם מצוינות" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן)

יו"ר 'הבית היהודי' ושר החינוך נפתלי בנט סייר היום (שלישי) במוסדות הלימוד של רשת החינוך "בני יוסף" לצד מנכ"ל הרשת חיים ביטון. בנט זכה לכבוד מיוחד במוסדות בהם סייר. אל הסיור התלוו יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי ומנהל המחוז החרדי במשרד החינוך איציק זהבי.

את הסיור פתח השר בבית הספר לבנות "פיתוחי חותם" בתל אביב כשאת הסיור הדריכו בנות כיתה יא בשפה האנגלית. במהלך הסיור התבטא בנט: "אין סיבה שהילדים כאן יקבלו פחות מכל מקום אחר". את הסיור חתמו בביקור בת"ת מגן אברהם בראשון לציון כשלסיור הצטרף גם ראש העיר דב צור.

בדברים שנשא במקום אמר השר בנט: "נכנסתי לתפקיד כדי להביא רוח חדשה כלפיכם. רוח של הזדמנות שווה לכל ילד בישראל ולא משנה לאיזה מגזר הוא משתייך. אבל כשאני רואה רשת שיש בה בסיס תורני יחד עם רצון גדול להתחדשות והבנה שזאת הדרך לפרוץ קדימה. זה מדרבן אותי לתת לכם את הכלים לכך".

"קיבלתם החלטות אמיצות ברוח הרב עובדיה יוסף של תורה יחד עם מצוינות בלי פחד ואני כבר בדרך העברתי למנכלי"ת המשרד את ההתרשמות הראשונית שלי והיא חיובית מאוד. המשיכו כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר