הלוואה מיידית בשביל השקט הנפשי שלך

לא משנה אם קוראים לה הלוואת אקספרס, הלוואה בצ'יק, הלוואה בקליק או הלוואה בטיל, מדובר באותו מוצר: כיום גופים רבים, בנקאיים וחוץ בנקאיים, מציעים הלוואה באישור מהיר, שאינה מצריכה ערבים או בטחונות, וכמו כל דבר בחיים - יש לה יתרונות וחסרונות (שיווק, כלכלה)

אילוסטרציה (צילום: unsplash.com)

​החיים לפעמים מזמנים לנו הוצאות בלתי צפויות, לצורך מימון טיפול רפואי, חופשה או אירוע משפחתי, ופתאום אנו מוצאים את עצמנו מעט קצרים במזומנים. לצרכים אלו, בנקים וגופי מימון חוץ בנקאיים פיתחו מוצר בנקאי שנקרא הלוואה מיידית.

הלוואה זו ניתנת לסכומים מוגדרים, לרוב של כמה עשרות אלפי שקלים, ויתרונה הגדול הוא שהיא מאושרת בתהליך מזורז שאורך בין שעה ליום או יומיים והיא אינה מצריכה הגעה פיזית לסניף או הצגת בטחונות וערבים.

מי מעניק הלוואות מיידיות?

אם בעבר ניתן היה לקבל הלוואות אקספרס רק מגופים חוץ בנקאיים, כמו חברות כרטיסי אשראי, חברות ביטוח וחברות מימון שונות, כיום גם הבנקים יכולים להציע הלוואות מהירות בתנאים מועדפים.

יש בנקים שמציעים אופציה זו רק ללקוחות הבנק המעבירים משכורת ובעלי חשבון עו"ש, ויש בנקים, כמונו – שמציעים הלוואות מהירות ללקוחות כל הבנקים, ללא צורך בהעברת משכורת או בפתיחת חשבון עו"ש.

היתרון: הלוואה מיידית מבנק אחר מאפשרת לכם ליהנות מתנאים נוחים של בנק ללא השפעה על מסגרת האשראי שלכם בבנק שבו מתנהל חשבונכם, ולכן מאפשרת התנהלות פיננסית גמישה יותר.

כמה עולה הלוואה מיידית?

הלוואות מיידיות נוחות מאוד, ולנוחות כידוע יש מחיר. בשונה מהלוואה בנקאית רגילה, שלצורך קבלתה יש צורך להגיע לפגישה בסניף ולהוכיח את יכולת ההחזר שלכם באמצעות הצגת תלושי שכר, ערבים או בטחונות אחרים, הלוואה מיידית נחשבת ל"מסוכנת" יותר עבור הגוף המלווה, שכן תהליך הערכת הסיכון עבורו הינו מהיר במיוחד.

הסיכון הזה שנוטל עליו הגוף המלווה משפר את הנוחות למבקש, ולנוחות, כידוע, יש מחיר.

בכדי לחשב את עלות ההלוואה, יש לחשב את הריבית האפקטיבית שכוללת את הריבית על ההלוואה וגם הוצאות נלוות שעשויות להתלוות לתהליך, כמו עמלות, דמי פתיחת תיק, עמלת פירעון מוקדם וכדומה. כמו כן, אם הריבית על ההלוואה אינה קבועה ומבוססת על ריבית משתנה (למשל, ריבית הפריים) – יש לקחת בחשבון את ההשלכות של עליית ריבית.

הריביות המוצעות עבור הלוואות מידיות משתנות מארגון לארגון, כשלרוב, הבנקים יציעו ריביות נמוכות יותר מחברות כרטיסי האשראי או מחברות הביטוח, שכן הם מחויבים לתנאים הוגנים על ידי המפקח על הבנקים. לכן, לפני נטילת הלוואה כזאת, מומלץ לבצע סקר שוק בכדי לוודא שקיבלתם הצעה תחרותית ואטרקטיבית.

למי זה מתאים?

הלוואות מידיות מתאימות ללקוחות שמעוניינים לבצע רכישה ספונטנית או ללקוחות שהבנק שלהם סירב להעניק להם הלוואה משיקולים שונים. הנוחות בקבלת הלוואה והעובדה שאין צורך להציג יכולת החזר או לנסות ולשכנע חברים ובני משפחה לחתום ערבות, הופכת אותה למתאימה ללקוחות רבים.

מה מציעים לכם בבנק ירושלים?

אנחנו בבנק ירושלים מציעים הלוואות מיידיות ללקוחות כל הבנקים עד 60,000 ₪ ובהחזר של עד 72 תשלומים, בתנאים תחרותיים ואטרקטיביים. ניתן להגיש בקשה להלוואה מהבית, באמצעות אתר האינטרנט שלנו, ללא צורך בהגעה לסניף וללא צורך בערבים או בביטחונות.

רוצה לדעת עוד על הלוואה מיידית? לחץ כאן וקבל הצעה

* אין באמור כדי להוות הצעה למתן אשראי. כל מתן אשראי כפוף לאישור הבנק בהתאם לתנאים ולמדיניות הבנק כפי שיהיו מעת לעת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר