חגיגות העצמאות

עיריית ירושלים ממליצה: תקשרו את הכלבים בירי הזיקוקין

השירות הווטרינרי של עיריית ירושלים ממליץ לבעלי כלבים לקשור את הכלבים ולהכניסם לבתים בערב יום העצמאות בזמן ירי זיקוקי הדינור ברחבי העיר כדי למנוע את בריחתם מהפחד (חדשות, בארץ)

ירי זיקוקין בירושלים (צילום: Kobi Gideon / FLASH90)

השירות הווטרינרי של עיריית ירושלים ממליץ לבעלי כלבים לקשור את הכלבים ולהכניסם לבתים בערב יום העצמאות בזמן ירי זיקוקי הדינור כדי למנוע את בריחתם מהפחד.

לפי הודעת העירייה, "מידי שנה בזמן יריית הזיקוקין הכלבים נכנסים לאמוק ורצים לכל הכיוונים, מתקבלות בשירות הווטרינרי העירוני תלונות רבות על כלבים שנדרסים או הולכים לאיבוד ובורחים לבלי שוב בשל הפחד מהזיקוקין".

הווטרינר העירוני, ד"ר אסף בריל, מציין כי מוקד השירות הווטרינרי של העירייה מתגבר את כח האדם ביום העצמאות כדי לפעול לאיתור הכלבים שנעלמו, לענות לפניות האזרחים המדווחים על הכלבים שמשוטטים ולא מצאו את דרכם הביתה לאחר הזיקוקין ולאפשר החזרה סדירה של הכלבים לבעליהם.

מופעי הזיקוקין בירושלים יחלו בשעה 20:45 בהר הרצל בתום טקס הדלקת המשואות. בשעה 22:30 ייערך מופע זיקוקין בכיכר האירועים ברחוב יצחק טוניק בגבעת זאב, באותה שעה ייערך מופע זיקוקין בקרית משה - גבעת שאול, בבית רוס ברחוב הרב מימון.

בשעה 22:45 ייערך מופע זיקוקין בתלפיות מזרח - טיילת ארמון הנציב, בשעה 23:00 - בשכונת גילה - בפארק זיינברג; בשעה 23:15 - בקריית יובל (דרום מזרח העיר) - בפארק דניה ובשעה 24:00 ייערך מופע זיקוקין מעל גן העצמאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר