נבואת הרב: החלה מלחמת האזרחים בעזה

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי: ברצועת עזה יש מלחמות בין הכנופיות, עוד מעט זה יתפשט הרבה יותר חזק והם יאכלו זה את זה, התחילה מלחמת אזרחים (יהדות)

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

בורא עולם, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, עברנו את פסח באהבה ושלום, בשמחה גדולה והתחברות עם ריבונו של עולם אבא שבשמיים. בורא עולם הרים רף גבוה מאוד אחרי הפסח - להשתמש באיתני הטבע בעוצמה חזקה והרבה יותר, כי הזמן אוזל ורוצה הקדוש-ברוך-הוא לטהר את העולם ולהפוך אותו לטהור וקדוש - את ארץ ישראל וכל העולם כולו.

יימשכו רעידות האדמה, יימשכו השיטפונות, יימשכו השריפות והרוחות הקשות, הקור וחום. כל מה שקורה בעולם עם איתני הטבע והסכסוכים בין מדינות, זה ישירות מהקדוש-ברוך-הוא במאת האחוזים. אם היהודים לא הבינו מה עושה בורא עולםושהכל לטובת עם ישראל - יבינו עכשיו. בורא עולם עושה ניסי ניסים בתוך ארץ הקודש. מחוץ לגבולות ישראל יש גוג ומגוג ותוהו בוהו. צריכים יהודים להודות לבורא עולם בכל שניה על כל נשימה. כשמודים לבורא עולם ומכירים בטוב, הטוב נשאר ומקבלים עוד טוב. אנחנו נודה לבורא עולם על המנהרות שמגלה לצה"ל ועל עוד הרבה ניסי ניסים שעושה בארץ ישראל הקדושה! הכל מתחיל בבורא עולם ומסתיים בבורא עולם.

האסונות במדינת ישראל קורים מטעות אנוש, משאננות, מחשיבה של 'לי זה לא יקרה', "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

החמאס והפלשתינאים חופרים מנהרות לכיוון מצרים ולכיוון ישראל. בישראל הם מתמקדים לכיוון הבסיסים הצבאיים, במטרה לחטוף חיילי צה"ל, חס ושלום ולהשפיל את צבא-הגנה-לישראל. לכיוון מצרים הם חופרים כדי להעביר תחמושת, נשק וסחורות, ומשחדים את כל החיילים המצרִים. בורא עולם מגלה למצרים מכיוון סיני, ולישראל מכיוון רצועת עזה.

איש החמאס שנתפס עם שני סכינים - בורא עולם הטעה אותו, תודה לקדוש-ברוך-הוא! צה"ל ידע איפה הפתחים של המנהרה, איפה היציאה ואיפה הכניסה. המוסד והשב"כ עוד יתפסו אנשים שיגלו להם מה קורה במזרח ירושלים. כשצה"ל יהרוס להם את המנהרות - חמאס ילך ויתכלה.

ברצועת עזה יש מלחמות בין הכנופיות, עוד מעט זה יתפשט הרבה יותר חזק והם יאכלו זה את זה, התחילה מלחמת אזרחים.

דאע"ש נמצא בין מצרים לרצועת עזה ורוצה לשלוט על החמאס. חמאס לא נלחם עם ישראל משתי סיבות עיקריות: הראשונה, חמאס מת מפחד שדאע"ש יהרוס אותו. השניה, הוא עוד לא מוכן צבאית. הכוח שלו זה חפירת מנהרות.

דאע"ש שונאים את החמאס, מצרים שונאים את דאע"ש והחמאס.

החמאס, החגורה מתהדקת סביב גרונו, עוד מעט יפסיק להשתולל ולנשום.

בגדה המערבית ובמזרח ירושלים יש את כל הפטנטים, התכסיסים והפעילויות, הם מלאים וצוברים תחמושת שנים רבות ומתכננים לצאת משם לפיגועים חס ושלום, בכל הארץ.

אבו מאזן לא מעניין אותו כלום, כל מי שהולך נגדו - הורג אותו. הוא רוצה לשלוט עד יומו האחרון. פוחד מחמאס ומדאע"ש, הם רוצים לתלות אותו. הוא מעביר את הזמן, יום יבוא והוא יעבור מן העולם.

במצרים הקיצוניים המוסלמים נלחמים בשקט, הם רוצים להפיל את מצרים. סיסי לא מפרסם בתקשורת כדי שלא תהיה יותר אלימות. יש הרבה הפרעות במצרים וסיסי עובד חזק ובשקט. למרות כל מה שהוא משקיע, תהיה מלחמה קשה במצרים, יש רעב כבד ורעבים שם מאוד.

ירדן המלך שלהם מחכה לסיום הבחירות בארה"ב. שימשיך לחכות עד שהפליטים יגמרו את ירדן. הוא פוחד לצאת החוצה כדי שלא יהרגו אותו.

סוריה נמחקת ונמחקת, אין שום הפסקת אש וגם לא הייתה. ממשיכים להיהרג שם מאות ואלפים.

תורכיה יש בלאגן גדול בגבול. לתורכים יש כבוד ועל כל בעיה קטנה תורכיה מפציצה, רוצה להראות שהיא מדינת חוק. דאע"ש אוכל את תורכיה בשקט, זאת הסיבה שארדואן רוצה שלום עם ישראל.

איראן לא יכולה לעשות כלום נגד ישראל ישירות, יש לה פחד נוראי מארץ ישראל 'נובחים נובחים' ונכנסים למלונה. שולחים נציגים לעיראק, לבנון וחיזבאללה - הם טוחנים מים.

לעיראק אין עמוד שידרה.

לבנון חיה מהיום להיום, לא יודעת מה יילד יום.

נסראללה וארגון החיזבאללה הולכים דועכים ונגמרים, פעם היו נשענים על סוריה ואיראן, היום הכל נגמר. מצבו של נסראללה מתדרדר בינו לבין עצמו.

ארה"ב עסוקה מאוד בבחירות. תזכרו טוב: בורא עולם יבחר את הנשיא שיאהב אך ורק את היהודים שגרים בארץ ישראל. היהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל חייבים לעזוב דחוף ולעלות לארץ ישראל! הגויים בחו"ל יפגעו וימררו להם את החיים, לא יהיה להם מה לאכול. ההגנה והשמירה - רק בארץ ישראל. אבא ואמא והקדוש-ברוך-הוא - בארץ ישראל, ארץ הקודש. אלפי שנים שונאים את היהודים ומקנאים בהם. לעלום לא נשכח מה עשו ליהודים בשואה. רצוי מאוד שהיהודים יעלו מהר לארץ ישראל בשמחה ובלי דאגה. יש היהודים שרוצים לעזוב את ארץ ישראל, חבל להם, הם יחזרו לפה עם שקל בכיס. חבל על יהודים תמימים שמפתים אותם להשקיע בבתים באירופה ובכל העולם והם מתפתים, הכסף ירד לטמיון. להשקיע אך רק בארץ הקודש! אנשים חושבים לעשות כסף - איחרתם את הרכבת. כל שקל שתשקיעו באדמת הקודש יחזיר לכם הרבה כסף וברכה, השקעה אצל הגויים תחזיר לכם ההפך מברכה.

ממשלת ישראל להיות באגודה אחת, מאוחדים, לא להתחרות ולא לחפש מי צודק, מטרה אחת לכם - להגן על ארץ הקודש - זהו תפקידכם!

הקדוש-ברוך-הוא אומר לעם ישראל: 'אני אלחם לכם ואתם תחרישון. אדמת ארץ ישראל טהורה וקדושה, ואף אחד בעולם לא יצליח לקלקל את אדמת הקודש שלי, לקחת סנטימטר ממנה, או לטמא אותה! מה שהיה פעם נגמר'. יש ענן אש סביב גבולות ישראל ולמעלה בורא עולם עוטף את עם ישראל.

בארץ ישראל הכל טוב, הפרנסה טובה, הנדל"ן מתחזק ולא ייעצר גם בעוד שלושים שנה, ימשיך רגיל. ארץ הקודש נמתחת וגדלה כל יום בסנטימטר. תאמינו! בישראל, ארץ הקודש, הכל מעל הטבע!

הורים יהודים, תשמרו על ילדכם מהתבוללות, סמים, שתיה חריפה והימורים. חבל עליהם, הם העתיד של ארץ הקודש.

כל האנשים הצווארון הלבן, בכירים, דתיים או לא דתיים, שלוקחים שוחד, מרמים, גונבים, חיים על גבו של יהודי אחר ברמאות - כולם יתגלו במערומיהם. כל אחד חושב 'לי זה לא יקרה', תאמינו לריבונו של עולם, אצלו הכל קורה.

הרבה חסד בעם ישראל - מציל הכל. להשתדל לקיים את עשרת הדיברות. עם ישראל הוא עם מובחר ועליהם להיות נקיים גם מבחוץ וגם מבפנים.

כל הצדיקים הקבורים בארץ ישראל, נעים וזזים בקבריהם ומחכים לרגע הנכון לשמוע קול תקיעת שופר בארץ ישראל ובשמיים!

יהודים יקרים, צריך הרבה סבלנות ואיפוק, כל תנועה לא נכונה מעכבת את המלכת מלך המשיח. משיח יתגלה עוד מעט בפרהסיה! לבורא עולם יש את התוכניות שלו, מתי הוא הרגע הנכון.

יהודים שנדע: היהודים קובעים מה יהיה בעולם, גם יהודי בעצמו בפרטיות וגם כלל עם ישראל. אם יזעקו כולם לבורא עולם שימליך את מלך המשיח - ימליך אותו!

חג עצמאות שמח לכל עם ישראל!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר