תיעוד: הפגנה מול תא המעצר של העריק מאילת

ביום חמישי האחרון, נערכה עצרת תמיכה בבחור העריק שנלכד באילת, בשערי כלא 4 שבצריפין, לאברכים בלבד וללא בחורי ישיבות שזה להם שבוע ראשון של זמן קיץ. צפו בגלריה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

מעצרו של בחור הישיבה משה חזן מישיבת "שערי תבונה" הוציא את הפלג הירושלמי לרחובות, זאת בהוראת הגר"ש אוירבך שהורה "להרעיש עולם ומלואו עד לשחרורו המלא של העצור". ביום חמישי האחרון, נערכה עצרת תמיכה בבחור בשערי כלא 4 שבצריפין לאברכים בלבד וללא בחורי ישיבות שזה להם שבוע ראשון של זמן קיץ.

בעצרת נאמו הגאונים הרב סנדר ארלנגר שדיבר בחריפות רבה נגד ה"ציידים" והמכשילים כלשונו, שקמו מתוך הציבור החרדי, ואמר עליהם כי "גיהנום כלה והם אינם כלים". הרב אנגלנדר הדגיש כי "אם גדולי ישראל זצ"ל היו עמנו היו נחרדים, אי אפשר להאמין שנלחמים על דברים פשוטים".

הרב יעקב וונדרוולדה מרבני ישיבת גרודנא דיבר על הרדיפות שחווים לדבריו נאמני הגר"ש אוירבך כשכל חטאם בכך ששומעים בקול דברי רבותיהם, והתייחס למסע ההכפשה והשיסוי לטענתו נגד הבחור משה חזן ע"י גורמים פוליטיים ש"השתמשו בו ככלי ניגוח נגד מרנן ורבנן שדעתם דעת תורה".

עוד ציין הרב וונדרוולדה כי "הציבור שנמנה על "בני תורה" ודרכו של הרב אוירבך, הוא ציבור גדול יותר מכמות הציבור הליטאי כולו בשנת תשמ''ט כשרבינו הרב שך זצוק"ל העמיד אותם לקבוצה מובילה ביהדות".

בהמשך, הקריא הרב וונדרוולדה את מכתבו של הגאון הצדיק רבי יצחק קלמנוביץ לבחור משה חזן: "החיים הברכה והשלו' קדם מעלת הבחור החשוב, הרב ר' משה חזן נרו יאיר ויזרח, המבין ומעמיק בתוך דברי התורה הקדושה. אחר דרישת שלומו הטוב. חזק ותתחזק בעוז ובאומץ, על דרך הפסוק "ויגבה ליבו בדרכי השם". אשריך שזכית לתת כבוד למלכות שמים, שלא לתת שום מקום כלל וכלל, להיכנס תחת עול של אנשים חופשיים, פורקי עול תורה ומצוות, שכל חייהם בנוי על שווא ושקר. ואל לך להשים לב כלל וכלל, לכל דברי הבלע - חזיונות ודמיונות, שכולו שווא ושקר, ועליהם נאמר "אשר פיהם דיבר שווא - וימינם ימין השקר". ותזכה במהרה לחזור למקומך בישיבה הקדושה, ולעלות עוד במעלות התורה ויראת שמים, ביתר שאת וביתר עוז. ותזכה לכל טוב מאדון הטוב הדורש טוב".

לסיום, נשא דברים הגאון רבי אליהו ליברמן, מרבני כולל חזון איש שאמר כי הוא "רוצה לעשות מחאה על השקר הגדול שעושים היום, כשיד אחת עושה מלחמה נגד הטכנולוגיה הפסולה ויבורכו על כך, אבל ביד השניה שולחים בחורים לצבא ששם יש אייפונים ואת כל שלושת העבירות החמורות".

עוד אמר הרב ליברמן כי "כל מי שהולך לשם דינו ליפול למלכודת הזאת. הכל שקר שקר שקר, אי-אפשר לסבול כאלה שקרים, הקב''ה יעזור שנזכה לעשות מלחמת ה' בעמלק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר