אחרי 11 שנה: העיתונאי מנחם כהן פורש מאתר חב"ד אונליין

לאחר 11 שנה, מנחם כהן, העורך המיתולוגי של האתר החב"די COL הודיע על פרישה מתפקידו. כהן ימשיך לערוך את עיתון כפר חב"ד. "אמשיך ללוות את האתר בעצה ובחשיבה" כתב (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם כהן (צילום: מאיר דהן)

דרמה באינטרנט החרדי. לאחר 11 שנה, הודיע היום (שני) מנחם כהן, העורך המיתולוגי של האתר החב"די COL על פרישה מתפקידו. כהן ימשיך לערוך את עיתון כפר חב"ד.

מנחם כהן, מחלוצי האינטרנט החרדי, שימש במשך מספר שנים כעורך הראשי של האתר החרדי "כיכר השבת" אותו הצעיד קדימה והפך לאתר המוביל. כהן נחשב כאחד מהעיתונאים המוכשרים במגזר החרדי שידע לשלב בין תוכן ועניין לגולשים לבין נאמנות לעקרונות וערכים.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר כהן: "בעידן שלנו נדמה שקשה להפעיל אתר פופולרי מצד אחד, אבל נקי מצד שני. שמח שהוכחנו שזה אפשרי. זה לא קל, זה מאתגר, זה דורש המון יצירתיות ומאמץ, אבל ברוך השם אני שמח שהצלחתי לעמוד ביעד המורכב".

בהודעה מיוחדת ששיגר בשעות הערב לחבריו כתב כהן: "אחרי שנים מאתגרות ומרתקות באתר COL, פרשתי השבוע מתפקידי. היו אלה שנים משמעותיות בחיי, בהם נהניתי לדווח להמוני הגולשים על הפעילות של שלוחי חב"ד בארץ ובעולם ועל הנעשה בקהילותיהם של חסידי חב"ד בתפוצות, על תגליות מיוחדות מחיי הרבי ועל דברי ימי חב"ד".

"זכינו להביא, יחד עם הצוות הנפלא, הישגים עיתונאיים רבים (החל מראיונות עם צמרת המדינה, רבנים חשובים ומושלי מדינות בעולם ושורת אישים בכירים, לצד שלל פרויקטים ייחודיים) שזכו לחשיפה מרשימה ומיקמו את COL כאתר חדשות מוביל ופופולרי, כזה השומר על שפה נקיה וטוהר הפרסום, כזה ששם לו את האחריות לפני ה״סקופ״ העיתונאי, כזה ששם את האנושיות בראש סדר העדיפויות, כזה שממושמע להוראות ולהכוונת הרבנים, כזה שמעדיף את האייטמים החיוביים ומקדשי שם שמים ולא להיפך חלילה".

"חסידים אינם נפרדים, כידוע, ובתקופה הקרובה אמשיך ללוות את האתר בעצה ובחשיבה, בעזרת השם" הוסיף כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר