בדרך לממשלה?

יצחק הרצוג: "אני לא זוחל, עומד על העקרונות"

בהקלטות שנחשפו ב'גלי צה"ל', נשמע יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג מצהיר כי אין בכוונתו לפרק את המפלגה בכדי להיכנס לממשלה וכי הוא עדיין בודק האם ישנה הצעה רצינית (פוליטי, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
"לא זוחל". יצחק הרצוג (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג מצהיר כי אין בכוונתו לפרק את מפלגתו בכדי להיכנס לממשלה וכי הוא ממשיך לבדוק האם ישנה הצעה רצינית להצטרפות לממשלת נתניהו.

בהקלטות שנחשפו ב'גלי צה"ל' נשמע הרצוג מצהיר במהלך כנס תמיכה שארגן מזכ"ל תנועת המושבים, מאיר צור: "אם לא תהיה שותפות אמת - אין, לא יהיה. הפערים הם מספיק גדולים, ככה שאם לא תהיה שותפות אמת אמצה את המהלך, אסתכל בעיני הציבור ואומר את האמת - ואני בטוח שאשכנע אותו לכאן או לכאן".

הרצוג התייחס לדיווחים כי 'המחנה הציוני' תפורק במידה ותצטרף לממשלה ואמר: "אני לא מתכוון למכור את המפלגה שלי, לא מתכוון לפרק את המחנה הציוני. אני שומע כל מיני קולות חתרניים כאלה ואחרים שכל מה שהם יודעים זה למתוח ביקורת כשהם לא מכירים את העובדות".

לדבריו: "אני חושב שיש לי מנדט שלם לנסות לברר את האופציה ולראות האם אפשר לשנות את הכיוון של המדינה, אני לא זוחל. אם הייתי זוחל היה כבר הסכם ממזמן. לא זוחל - עומד על עקרונות. לא נותן לספינולוגים של ביבי לערער את הרצינות שבה אני מתייחס לרגע הזה, האם יש בו הזדמנות או אין הזדמנות".

הרצוג גם התייחס למתנגדים העיקריים להצטרפות לממשלה ותקף אותם: "אני רק דבר אחד מבקש, גם מכל המתלהמים, שיבינו שאין להם את כל העובדות בידיים, שהם עוסקים רק באיך אפשר להפיל אותי, חלקם רק מלכתחילה וחלקם רק בזמן האחרון. חלקם מעולם לא נתנו לי צ'אנס ומעולם לא תמכו בי, אך זה לא ירתיע אותי לעשות בדיקת אמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר