פסטיבל קאן: כולם מדברים על השמלה הצנועה של מירי רגב

ביום שני האחרון נפתח הביתן הישראלי בפסטיבל קאן והשרה רגב, שהעדיפה מעצב ישראלי על מותג העל 'דיור', הופיעה בשמלה מפתיעה במיוחד (אופנה)

השרה מירי רגב בשמלה המדוברת (צילום מסך מתוך פייסבוק)

"גאווה גדולה לצעוד עם יוצרים ישראלים על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע החשוב בעולם. שחקנים ישראלים, יוצרים ישראלים וגם השמלה שלי עוצבה על ידי מעצב ישראלי שזכה למחמאות מכל העולם. כבוד גדול" כך כתבה שרת התרבות והספורט מירי רגב בעמוד הפייסבוק שלה.

אתמול (יום ב') נפתח הביתן הישראלי בפסטיבל קאן והשרה רגב הופיעה בשמלה מפתיעה במיוחד - שחורה, מהודרת ובעיקר - צנועה למהדרין.

למרות שמותג העל 'כריסטיאן דיור' הציע לעצב לרגב את השמלה, היא דחתה אותם ודרשה מעצב ישראלי. דרור קונטנטו, המעצב שנבחר, סיפר ל-Pplus שרגב "ראתה שמלת כלה שעיצבתי לחברה שלה ואחרי שהיא לא כל כך אהבה את השמלה שהציעו לה במקור, אז היא פנתה אליי ופשוט הכנתי לה שמלה על דעת עצמי שחשבתי שתתאים לה".

ואכן, השמלה עשתה את שלה והתגובות המפרגנות ברשת לא אחרו להגיע.

בראיון לוואלה! מפרט המעצב, חרדי לשעבר, שחלקה העליון של השמלה עשוי ממפות קרושה רקומות בעבודת יד, ומשובץ באבני סברובסקי בצבע שחור, והחלק התחתון עשוי מכותנה משולבת משי. מחיר השמלה נע בין 4,000 ל-7,000 שקלים - תלוי בכמות האבנים המשובצות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית