חוגג

ליברמן לציבור הרוסי: "מדובר בהישג כפול"

יו"ר 'ישראל ביתנו' ושר הביטחון המיועד אביגדור ליברמן התייחס למינוי החדש וכניסתו לקואליציה בראיון לעיתון הרוסי "וסטי" ואומר כי מדובר בהישג כפול לציבור הרוסי. "ניפוץ תקרת הזכוכית" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליברמן. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ושר הביטחון המיועד אביגדור ליברמן התייחס למינוי החדש שלו הצפוי במשרד הביטחון וכניסתו לקואליציה ואומר כי מדובר בהישג כפול לציבור הרוסי.

בראיון לעיתון הרוסי 'וסטי' מבית "ידיעות אחרונות", לראשונה לאחר היממה הדרמטית, כי מדובר "מדובר בהישג כפול לקהילת דוברי הרוסית בישראל".

"הכניסה למשרד הביטחון היא מבחינתי שלב חשוב בניפוץ תקרת הזכוכית שבה אנו, קהילת יוצאי ברית המועצות לשעבר, נתקלים לאורך שנים", אמר ליברמן.

עוד הוסיף שר הביטחון המיועד כי "אם נצליח להסדיר את נושאי הפנסיות של העולים - הרי שמדובר בהישג אדיר שהושג בזכות ההתעקשות והדבקות במטרה. אם נצליח לסגור את ההסכם ולהיכנס לממשלה, הרי שההישג הכפול הזה מבטא את ההכרה במעמד העולים ובקהילת דוברי הרוסית בארץ".

כזכור, פריצת הדרך במשא ומתן החל לאחר שליברמן הביטח לראש הממשלה כי לא יתערב בנושאי דת ומדינה ללא הסכמה עם הציבור החרדי, כמו כן לא יעסוק בחוק הגיוס כפי שהצהיר בשנה האחרונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר