הטרור מכה שוב

גופי המודיעין בעולם: "אירוע טרור הפיל את המטוס המצרי"

עוד מחדל אירופאי: מטוס של חברת התעופה הלאומית במצריים שהתרסק לאחר המראה מפריז לכיוון קהיר הופל על ידי גורמי טרור למרות הכוננות הגבוהה באירופה (חדשות, בעולם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הערכה - התרסקות המטוס - פיגוע טרור: בשעות האחרונות מתחזקת ההערכה כי פיגוע טרור הוא זה שאחראי להתרסקות המטוס המצרי לפנות בוקר היום (חמישי) בדרכו מפריז לקהיר.

ראש שירות הביטחון הפדרלי של רוסיה (FSB), אלכסנדר בורטניקוב, מסר כי היה על פי הערכות גופי המודעין הרוסיים מדובר בפיגוע טרור. שר התחבורה המצרי מסר שעות לאחר מכן כי גם להערכת המצרים המטוס הופל כתוצאה מפיגוע טרור.

לפני כשעה הודיעו הרשויות ביוון כי אנשי חיפוש והצלה המקומיים הבחינו בשני עצמים צפים בים, כ-80 קילומטר דרומית-מזרחית לאזור שבו נעלם המטוס מהרדאר, החלקים נמצאו במהלך חיפושים נרחבים בהם שותפים גם כוחות ההצלה היווניים.

מטוס הנוסעים, בטיסה MS804, שהיה בדרכו מפריז לקהיר נשא 66 נוסעים ואנשי צוות. חברת התעופה המצרית איבדה קשר עם מטוס האיירבוס ב-02:45 שעון קהיר, כחצי שעה לפני נחיתתו המתוכננת בבירה המצרית. המטוס היה בגובה של 37 אלף רגל ונעלם מהרדאר 16 קילומטרים אחרי שנכנס למרחב האווירי של מצרים, לאחר שלוש שעות ו-40 דקות טיסה.

על המטוס היו 30 אזרחים מצריים ו-15 צרפתיים. נשיא צרפת פרנסואה הולנד הציע עזרה למצרים והודיע על פתיחת חקירה סביב נסיבות התרסקותו של המטוס שיצא לדרך הלילה מנמל התעופה שארל דה גול בפריז.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, מיהר עוד לפני הודעות רוסיה ומצרים לכנות את ההתרסקות "עוד מתקפת טרור". בציוץ שפרסם בטוויטר כתב טראמפ: "מתי נתחיל להיות קשוחים, חכמים וזהירים? שנאה גדולה וחולניות!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר