לוחמה פסיכולוגית

קלינטון: "אין סיכוי שלא אנצח"; סנדרס משיב אש

הצהרתה של הילארי קלינטון אתמול שהיא תהיה המועמדת הוודאית של המפלגה הדמוקרטית, הלהיטה את היריבות בינה לבין ברני סנדרס: "מיליוני אמריקאים לא מסכימים איתה" (חדשות, בעולם).

יהודה לוינגר | כיכר השבת |
ברני סנדרס. (צילום: שאטרסטוק)

הקמפיין של ברני סנדרס למועמדות המפלגה הדמוקרטית ממשיך, והוא משיב מלחמה ליריבתו של סנדרס במירוץ, מזכירת המדינה לשעבר הילארי קלינטון.

המאבק בין שני המתמודדים התלהט אתמול (חמישי) לאחר שקלינטון אמרה בראיון לרשת CNN כי אין סיכוי שהיא תפסיד את המינוי לסנדרס: "אני אהיה המועמדת של מפלגתי, זה כבר כך למעשה. אין שום דרך שזה לא יהיה כך".

בתגובה הוציא צוות הקמפיין של סנדרס תגובה לוחמנית: "למיליוני אמריקאים יש ספקות למועמדותה" נאמר בהתייחס לניצחונותיו של סנדרס לאחרונה.

"בשלושה שבועות האחרונים, מצביעים באינדיאנה, מערב וירג'יניה ואורגון לא הסכימו עם עם מזכירת המדינה קלינטון" אמר דובר המטה של סנדרס - מיכאל בריגס, "ואנו מצפים שגם המצביעים בשמונה המדינות שנותרו גם לא מסכימים איתה".

דברי המטה של סנדרס באים לאור הסקרים הרבים שמראים שדווקא סנדרס מנצח בפער מרשים את המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, לעומת יריבתו קלינטון שצפויה למאבק צמוד.

קלינטון עדיין מובילה על סנדרס בפער ניכר ברשימת הצירים התומכים, ואם מחשבים גם את צירי העל שרובם המוחלט תומך בה אזי חסרים לה רק 90 צירים כדי לוודא את מועמדותה הסופית לנציגות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית.

המועמדים מצפים ל7 ביוני אז ישנם מאות צירים על כף המאזניים, ובהם מדינת קליפורניה מרובת הצירים. תקוותו היחידה של סנדרס היא לניצחון משמעותי כדי שיוכל לשכנע את צירי-העל במפלגה לעבור לתמוך במועמדותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר