"מצטער על החלטתו"

נתניהו מגיב ליעלון: משבר האמון רק כי עזב את הביטחון

ראש הממשלה מגיב לפרישת שר הביטחון: "היה צריך להמשיך להיות שותף בהנהגה במשרד החוץ", וקורא למחנה הציוני להצטרף לממשלה וכי ישנן הזדמנויות מדיניות לשלום באיזור (חדשות, פוליטי)

יהודה לוינגר | כיכר השבת |
בנימין נתניהו. ארכיון (צילום: חיים צח, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב לראשונה היום (שישי) להתפטרותו הדרמטית של שר הביטחון יעלון: "אני מצטער על החלטתו, אני חושב שהוא היה צריך להמשיך להיות שותף מלא בהנהגת המדינה בתפקיד שר החוץ".

לאחר מסיבת העיתונאים שנערכה בצהריים בקריה בתל אביב, בה הצהיר שר הביטחון משה יעלון על עזיבתו את הממשלה והכנסת, מתייחס ראש הממשלה למהלכים ביממה האחרונה.

נתניהו מודה ליעלון על שנות שירותו בצה"ל ובמערכת הביטחון: "מעריך מאד את שיתוף הפעולה בינינו, לילות כימים, למען ביטחון ישראל. כולל במבצע צוק איתן".

בדבריו, מתייחס ראש הממשלה להודעתו ליעלון שעליו לעזוב את משרד הביטחון: "השינוי בחלוקת התיקים לא נבע ממשבר אמון בינינו, הוא נבע מן הצורך להרחיב את הממשלה וזאת כדי להביא יציבות למדינת ישראל".

ראש הממשלה מגיב לדבריו של יעלון שנוצר בין השניים 'משבר אמון', ולטענתו הדבר בא רק כי יעלון היה צריך לעזוב את משרד הביטחון.

על פי דבריו הסיבה שהוא עשה מאמצים לצרף את מפלגת המחנה הציוני הינה משום שפניה של הממשלה לשלום וישנן הזדמנויות מדיניות שהתפתחו באיזור.

נתניהו אף הוסיף ש"הדלת פתוחה" להצטרפות המחנה הציוני: "הצטרפות שתעשה רק טוב למדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר