90 שנות עשייה:

תנובה תשיק מהדורה מיוחדת של מוצרי הדגל באריזות נוסטלגיות

אייל מליס, מנכ"ל תנובה: "במשך 90 שנותיה, תנובה היא חלק בלתי נפרד מההוויה והחברה הישראלית ומוצריה נצרכים בכל בית בישראל. תנובה תמשיך לפעול באחריות ומחויבות מתמדת לצרכניה ולקהילה אותה היא משרתת" (שיווק)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יחצ)

חברת תנובה מציינת 90 שנה של פעילות ועשייה (תרפ"ו – תשע"ו) משיקה את מוצרי הדגל שלה באריזות שיעוצבו בסגנון נוסטלגי ויעוטרו בכרזות פרסום של מוצרי החלב מהעשורים הקודמים.

האריזות החדשות יוצעו במהדורה מיוחדת, החל מ-ז' באייר (15/5) ועד לחג השבועות. המהדורה תכלול כ 40 מוצרים, ביניהם: חלב, קוטג', גבינות לבנות, שמנת חמוצה אשל וגיל. המוצרים ישווקו בכל מגוון הכשרות בהן מיוצרים מוצרי תנובה.

אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה: "בימים אלו תנובה מציינת 90 שנה של עשיה ענפה, בהן מילאה תפקיד חשוב בפיתוח החקלאות, התעשייה והמשק הישראלי והפכה להיות חלק בלתי נפרד בציוני הדרך של תולדות המדינה ותושביה".

"מאז ועד היום, מוצרי תנובה נמצאים כדרך קבע בכל בית בישראל והפכו להיות סמל שאין שני לו לשיתוף פעולה פורה עם כל עובדי המשק ובהם חקלאים, רפתנים, מערכות כשרות ואלפי עובדים אשר בעבודה מאתגרת סייעו בידינו, לייצר מוצרי חלב טריים, איכותיים, חדשניים ויחד נמשיך לפעול מתוך תחושת אחריות ומחויבות מתמדת לצרכנים ולקהילה."

ענת גרוס שון, מנכ"לית חטיבת החלב: "כחברה ששורשיה נטועים בחברה הישראלית, בחרנו לציין את חגיגות ה-90 שנה של תנובה במהדורה נוסטלגית שלוקחת את הצרכן למסע אל העבר".

"במשך 90 שנה תנובה פיתחה ויצרה לצרכן הישראלי מאות מוצרים שמגדירים את הטעם שלנו ומהווים חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של כולנו. המוצרים באריזות הנוסטלגיות הן סמל לזיכרונות ילדות, לימי הקמת המדינה, לציוני דרך בתולדות המדינה והעם."

מאז 1926, תנובה מובילה את שוק המזון הישראלי, תוך פיתוח והנעת ענף החקלאות. החברה מייצרת ומשווקת מגוון מוצרים בקטגוריות שונות בדגש על קטגוריית מוצרי החלב על כל סוגיו, ומספקת לצרכנים מענה רחב לרבות חלב, קוטג', גבינות צהובות, משקאות חלב, מעדנים, גבינות רכות ועוד.

תנובה חוגגת 90 שנה - הידעת?

  • תנובה מייצרת ביום כמיליון ליטרים של חלב טרי.
  • קוטג' תנובה הושק ב 1962 באריזת קרטון בעיצובם של האחים שמיר, שעיצבו גם את סמל המדינה.
  • הלוגו המופיע על המהדורה הנוסטלגית עוצב ברוח הלוגו שהושק ב 1976 - האות ת` מופיעה בשלושה עיגולים: הירוק מסמל את ענפי הפירות, הירקות והדגים, האדום – את ענף הלול, הבשר והביצים, והכחול את החלב ומוצריו.
  • תנובה מייצרת את מוצריה בכשרות רגילה, בכשרות מהודרת של ועדת מהדרין תנובה ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית.
  • העובד המבוגר ביותר בתנובה הוא בן 78 , הצעיר ביותר הוא בן 19.
  • העובד הכי ותיק בתנובה עובד בה כבר 50 שנה
  • תנובה קיבלה את "אות מלחמת ששת הימים" על פועלה בזמן המלחמה ב 1967.
  • מקצוע החלבן הפך לנוסטלגיה עם המעבר הסופי לאריזות חלב בשקיות ניילון בראשית שנות ה-70.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר