חתונת השלום

הראשל"צ הגר"י יוסף הזמין את הגר"ש עמאר לחתונת בתו

חתונת בת הזקונים של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף הופכת לחתונת השלום בציבור הספרדי עם ההזמנה האישית של הראשל"צ הגר"ש עמאר לחתונה והעובדה כי הרב מתכוון להשתתף (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"י יוסף והגר"ש עמאר (צילום: ברוך יערי, כיכר השבת)

פרסום ראשון: השלום הספרדי עולה מדרגה - הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף הזמין בימים האחרונים את הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר לחתונת בתו, כך נודע ל"כיכר השבת".

לאחר תקופה ארוכה של מתיחות, שיגר הראשלצ הגר"י יוסף במפתיע הזמנה אישית לגר"ש עמאר ולבני משפחתו לחתונת בתו שתתקיים ביום רביעי השבוע.

מקורביו של הגר"ש עמאר אישרו את הפרטים וציינו כי הרב אף מתכוון להשתתף בחתונה.

כזכור, גם מצד תנועת ש"ס נרשמו צעדי פיוס כאשר יו"ר ש"ס דרעי הגיע בחג הפורים האחרון למעונו של הגר"ש עמאר, שם שהה קרוב לשעה, ולאחר מכן השתתפו הרב והשר יחד באירועים שונים.

מוקדם יותר דווח ב"כיכר השבת" כי הראשון לציון בחר לוותר על סידור חופה וקידושין, ולכבד את נשיא מועצת חכמי התורה וראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן.

בחתונה צפויים להשתתף רבני ערים, דיינים, שרים וחברי כנסת. כמו כן בחופה צפוי להשתתף נשיא המדינה ראובן ריבלין.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי תלמידי הגר"י יוסף עמלים בחודשים האחרונים על עריכת שני כרכים לספר החדש "שו"ת הראשון לציון", שאלות ותשובות בנושאים רבים מהשנה הראשונה בה מכהן הרב כרב ראשי. הספרים יצאו לאור לכבוד החתונה ויחולקו לרבנים שישתתפו בחתונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר