ביקור חב"די

כשהשר גלעד ארדן חלץ את הנעליים • תיעוד

רגע לפני חזרתו ארצה, ביקר השר לביטחון פנים גלעד ארדן, ב'אוהל' של אדמו"רי ליובאוויטש בקווינס. כמנהג החב"דניקים, והא חלץ את נעליו ונקש בדלת. ומה ביקש השר מחסייד חב"ד? (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אתר חב"ד שטורעם)

בתום ביקור מיוחד בארצות-הברית, רגע לפני חזרתו לישראל, כאשר ברקע הטלטלה הפוליטית והרחבת הקואליציה, הגיע השר לביטחון פנים ולעניינים אסטרטגיים, גלעד ארדן, לתפילה ב'אוהל' של אדמו"רי ליובאוויטש בקווינס.

את פניו קיבלו מארחו, יו"ר 'כולל חב"ד' הרב שלום דוכמן וידידו העסקן החב"די ר' לוי אדרעי שהניחו עמו תפילין בטרם כניסתו לציון. לצידם נכח גם איש משטרת ניו יורק הרב שלמה ריזל שהעניק לשר לביטחון פנים דולר מהרבי מליובאוויטש.

לאחר שנכנס לתפילה ב'אוהל' וקרא את הקוויטל וה'מענה לשון', המשיך השר לציון קברה של הרבנית חיה מושקא ע"ה אשת הרבי וציון הרבנית חנה ע"ה.

השר ארדן הזכיר את מאבקו של הרבי למען שלימות הארץ ואת העובדה שהוא פועל בדרך זו. בתגובה לאיחול שנשמע מאחד המשתתפים שהשר יקבל את תיק החוץ, הגיב ארדן והבהיר כי אינו מעוניין בתיק.

יצוין כי בעת הביקור במקום, הקפיד השר על המנהגים החב"דיים. חלץ את נעליו לפני הכניסה ונקש בדלת כנהוג בחסידות.

השר דיבר על כך שהיום המאבקים של מדינת ישראל אינם רק במישור הבטחוני אלא גם בנסיונות הדה לגיטימציה והדיבה וביקש מראשי חב"ד שיסייעו במאבק מתוקף היותם תנועה בעלת זרועות הפרוסה בכל רחבי העולם. "תפיצו גם דת ומסורת יהודית וגם תגנו על שמה של ישראל וזה מה שאבקש מהרבי שנצליח בכך", אמר השר ארדן.

כזכור, בשבוע שעבר צייץ השר גלעד ארדן ברשת החברתית 'טוויטר', כי "בדרך חזרה לארץ אני עובר בציון של הרבי מליובאוויטש, אז זה בטח ישמור עליי...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר