התרחבות הקואליציה

דרעי מגונן על איווט ליברמן: "יהיה שר ביטחון טוב"

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי התייחס בפתח ישיבת סיעתו למשא ומתן הקואליציוני בין הליכוד לישראל ביתנו ואמר כי הוא "מברך על הרחבת הממשלה, מעדיף ממשלה רחבה יותר". צפו בווידאו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת. תמונה ראשית: יעקב כהן, פלאש 90)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי התייחס בפתח ישיבת סיעתו למשא ומתן הקואליציוני בין הליכוד לישראל ביתנו ואמר כי הוא "מברך על הרחבת הממשלה, מעדיף ממשלה רחבה יותר".

לדבריו: "אני מקווה שהיום המשא ומתן יגמר. יש לסיים את העניין במהרה ולהתחיל לעבוד, כיוון שיש משימות רבות העומדות לפתחנו".

"דאגנו לכך שכל נושא הקשור לסטטוס קוו או לקווי היסוד לא יעלה לדיון" טען יו"ר ש"ס. "הוסכם שכל חקיקה או יוזמה הקשור לדת ומדינה תחייב הסכמה של כל מרכיבי הקואליציה. הדבר נעשה, בראש ובראשונה, מתוך רצון לייצב את הממשלה ולאפשר לה להשלים את ימיה".

לדברי דרעי, הוצעה לש"ס ועדת הפנים תמורת ועדת החינוך, אולם המפלגה השיבה בשלילה, "כיוון שנושא החינוך הוא חשוב מכדי לוותר עליו".

דרעי התייחס לעזיבתו של שר הביטחון יעלון ואמר: "אני מצטער על עזיבתו של משה יעלון את הממשלה. קראתי לו להישאר אך לצערי הוא בחר להתפטר. יעלון מילא את תפקיד שר הביטחון במקצועיות ואחריות, ראיתי בו שותף אמיתי, עבדתי איתו בישיבות הקבינט וצר לי על עזיבתו".

"לכל החוששים אני אומר: שר הביטחון המיועד אביגדור ליברמן יהיה שר ביטחון טוב, אחראי ומקצועי. הממשלה הזאת תמשיך עד סוף הקדנציה ואין לי ספק שהממשלה הזאת תעשה מה שטוב לעם ישראל ותאחה את הקרעים שאנו רואים בעם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר