יקיר החרדים עוזב

ח"כ מיקי מכלוף זוהר שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים

ח"כ מיקי מכלוף זוהר הודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו כי בכוונתו לפרוש בקרוב מהחיים הפוליטיים. נתניהו ביקש ממנו לשקול זאת שוב לפני שיקבל החלטה. מי צפויה להיכנס לכנסת במקומו? (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מיקי זוהר (Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ מיקי מכלוף זוהר (הליכוד) הודיע הצהריים (שני) לראש הממשלה בנימין נתניהו כי בכוונתו לפרוש בקרוב מהחיים הפוליטיים. נתניהו ביקש ממנו לשקול זאת שוב לפני שיקבל החלטה. במקומו של זוהר צפויה להיכנס הילה אסנת מארק.

לדברי זוהר מדובר בסיבות אישיות. בין היתר בשל פרויקט נדל"ן בעיר מגוריו. מיקי זוהר נחשב לידי החרדים. גם כחבר ועדת הכספים לצד משה גפני וגם בנושא קדושת השבת.

מלשכתו נמסר בתגובה: "ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן אחה"צ את חבר הכנסת מיקי זוהר לשיחה בארבע עיניים בעקבות הדיווחים על כוונתו לפרוש מהכנסת מסיבות אישיות וביקש ממנו לשקול שוב את החלטתו. ח"כ זוהר הודה לרה"מ על ההערכה ואמר שישקול זאת היטב בימים הקרובים בטרם יקבל החלטה סופית".

בעבר ביקר זוהר במעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי שבירך אותו "מי ששומר על התורה והשבת השבת והתורה שומרות עליו ובירך אותו בהצלחה מרובה".

גם במהלך הדיונים על תיקון חוק הגיוס, תקף זוהר את ח"כ מיקי לוי מ'יש עתיד' שנלחם בתיקון החוק: "כבר מכרת את כל העולם הבא שלך, לאן אתה רוצה להגיע? מספיק". מיקי לוי הגיב: "אני לא שואל אותך, תאמין לי, בעולם הבא מובטח לי מקום יותר טוב משלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר