"סגירת מעגל מרגשת"

לקראת הסכם? הארוחה החגיגית של ליברמן והמקורבים

ההסכם הקואליציוני אמנם טרם נחתם, אבל שר הביטחון המיועד כבר ישב לארוחה חגיגית עם מקורביו - עיתונאים חרדים, מנכ"ל חברת "דלק", איש עסקים, השר לשעבר אטיאס ופרסומאי (ברנז'ה,אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: מאיר אלפסי)

ההסכם הקואליציוני אמנם טרם נחתם, ובשעות אלו (שני) עמלים צוותי המשא ומתן של ישראל ביתנו וכולנו לגשר על הפערים בנושא תקציב הפנסיה, אולם מתברר כי יש מי שכבר יצא לחגוג.

הערב נצפו במסעדת 'אלומה' במלון 'קראון פלאז'ה' בירושלים סועדים יחד שר הביטחון המיועד ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, מקורבו אבי אבוחצירא, איש העסקים יוסי אבו - מנכ"ל דלק, איש העסקים דודי הגר מלוס אנג'לס הנחשב לתורם גדול לנח"ל החרדי, השר לשעבר אריאל אטיאס, עורך "משפחה" יוסי אליטוב, שדרן רדיו קול חי מנחם טוקר והפרסומאי רן לוי.

החבורה הנחשבת למקורבת ביותר ליו"ר ישראל ביתנו סעדה יחד עמו במסעדת היוקרה וחגגה את הפיכתו של ליברמן שוב לאחד מהאישים המשפיעים בפוליטיקה והציבוריות הישראלית, 20 שנה בדיוק לאחר שהחל את דרכו הציבורית בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שנבחר לכהונה ראשונה בתאריך זה בשנת 1996.

"זו סגירת מעגל מרגשת לדעת ששוב ליברמן ישב בצומת משפיעה בזירה הציבורית ויוביל מהלכים אסטרטגים לטובת מדינת ישראל והעם היהודי". אמר אחד הנוכחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר