ל"ג בעומר

עמותת שוועת עניים תערוך מעמד תפילה ובקיעת שערי שמיים בציון רבי שמעון בר יוחאי

בליל ל"ג בעומר, הידוע כעת רצון מיוחדת, יערכו שליחי שוועת עניים מעמד תפילה מרגש בציונו של הרשב"י הקדוש במירון. השמות שיתקבלו יועברו לשליחי שוועת עניים שיתפללו מעומק לב על כל שם ובקשה שתועבר שזכות הצדיק תעמוד לו לראות ישועות וניסים (שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
ל"ג בעומר בציון רשב"י מן הארכיון. (צילום: פלאש90)

בליל ל"ג בעומר, הידוע כעת רצון מיוחדת יערכו שליחי שוועת עניים מעמד תפילה מרגש בציונו של הרשב"י הקדוש במירון.

השמות שיתקבלו יועברו לשליחי שוועת עניים הנמצאים בציונו של רבי שמעון בר יוחאי, שיתפללו מעומק לב על כל שם ובקשה שתועבר, שזכות הצדיק תעמוד לו לראות ישועות וניסים בעזרת השם.

להעברת שמות לתפילת הישועות: 3314*- שוועת עניים

מיזם מיוחד זה הוא כחלק קטן מפעילויות העמותה המאמינים כי לכל יהודי באשר הוא ראוי לחיות חיים טובים ולישועה. לאורך כל השנה - תומכת העמותה במקרי חירום של הצלות חיים - מימון טיפולים רפואיים, ניתוחים והשתלות בארץ ובחו"ל, ומחלקת סלי מזון ומוצרי חימום בחורף לאלפי בתי אב של אלמנות, משפחות חד הוריות, יתומים ונזקקים ברחבי הארץ.

מיזם נוסף וייחודי של עמותת שוועת עניים נקרא "מאירים" והוא כולל ליווי משפחות במצוקה כשהדגש הוא לא על פתרון לבעיית המינוס בבנק אלא בהבנת הגורמים שהביאו את המשפחה למצוקה זו. תפיסת העמותה היא לתת כלים למשפחה לחזור לדרך המלך לצמיתות במתן פתרון שורשי ולא רק בהענקת תזרים מזומנים לפתרון זמני.

יזהר נבון, מנכ"ל העמותה: "המטרה שלנו היא להגיע למצב שלא יהיה יהודי בארץ ובעולם שירגיש שהוא מתמודד לבד אל מול הקושי. תמיד יש תקווה לעשות שינוי! ליצור מחר טוב יותר. במקרים מסוימים העזרה היא דרך סיוע כלכלי, ולפעמים בתפילה מעומק הלב".

"השילוב המיוחד שאנחנו מעניקים לא משאיר יהודי נזקק כאובד עצות. לפעמים הוא צריך בעזרה מול הרשויות ואנחנו נהיה שם בשבילו, לפעמים הוא צריך מעיל לילד וניהיה פה בשבילו ותמיד במקביל נתפלל למענו וזאת בעתות רצון שיסיעו לשינוי, ויפתחו לו שערי רחמים וישועות. אני מאמין שכולנו צריכים סיעתא דשמיא, וכשמתפללים מתוך אהבת ישראל ואכפתיות אמתית, בורא עולם לא יכול להישאר אדיש".

העבירו עכשיו שמכם לתפילה בציון הרשב"י ותיראו ישועות! 3314*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר