לרגל ל"ג בעומר

הריקוד הסוער של משי זהב בשדרת הכוכבים בלוס אנג'לס • צפו בווידאו

יו"ר זק"א יהודה משי זהב טייל אמש בשדרת הכוכבים המפורסמת בלוס אנג'לס, כשזוהה על ידי מספר ישראלים ובתוך זמן קצר פצח איתם בריקוד סוער עם מיטב שירי מירון לרגל ל"ג בעומר • צפו (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הריקוד הסוער בשדרת הכוכבים (באדיבות המצלם)

אווירת ל"ג בעומר במירון הגיעה גם לשדרות הכוכבים בבוורלי הילס. בימים אלו שוהה יו"ר זק"א יהודה משי זהב יחד עם דובר הארגון מוטי בוקצין בלוס אנגלס שבארה"ב למסע הרצאות וגיוס כספים.

אמש (שלישי) כשטיילו משי זהב ובוקצין ברחבי העיר הגיעו לשדרת הכוכבים היוקרתית שם מונצחים על הכביש שמותיהם של סלבס ואישי בידור. למרבה הפתעתם נוכחו לדעת כי גם במקום מרוחק וגשמי זה לכאורה ניצוץ הנשמה היהודית ממשיך לבעור ומחפש להתחזק.

מספר יהודים וישראלים לשעבר שפגשו את השניים נזכרו בל"ג בעומר המתקרב וביקשו לשמוע על מהות החג. משי זהב ובוקצין הסבירו להם ועד מהרה יצאו בריקוד סוחף לזכותו של רבי שמעון בר יוחאי.

בשיחה עם "כיכר השבת", מספר משי זהב על החוויה המיוחדת: "בשדרת הכוכבים בלוס אנג'לס זיהו אותי ישראלים שמוכרים בעגלות תוך שהם משמיעים שירים לועזיים. הם ביקשו שאדבר איתם על יהדות וסיפרתי להם שהערב ל"ג בעומר, ההילולא של הרשב"י, הפעלתי את שירי מירון שיש לי בפון, התחברתי דרך הבלוטוס למערכת שלהם והתחלנו לרקוד איתם ריקוד סוחף של שירי מירון בליבה של הוליווד בלוס אנג'לס".

"מה שנקרא 'ואפילו בהסתרה', הניצוץ היהודי מתגבר על הכל...", מוסיף משי זהב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר