פרסום ראשון

קול חי: מנחם טוקר יגיש תוכנית חדשה בערב שבת; התוכנית במוצ"ש תאוחר

השדרן מנחם טוקר יגיש מידי יום שישי תוכנית חדשה - 'עונג שבת', שתשודר בכל שבוע ממקום אחר בארץ. במקביל, התוכנית במוצאי שבת תאוחר בשל שיעור הראשון לציון הגר"י יוסף (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מנחם טוקר (צילום: רדיו קול חי)

מגיש הרדיו מנחם טוקר יחל להגיש תוכנית חדשה במי שישי ברדיו 'קול חי', כאשר מנגד תוכניתו "מוצ"ש חי" תאוחר בשעה בשל שיעורו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

התוכנית חדשה, "עונג שבת", תשודר בכל שישי בשעה 14:00, כאשר בכל שבוע היא תשודר ממקום אחר ברחבי הארץ.

ברדיו מציינים כי התוכנית תשודר "באווירה הרגועה של ערב שבת-קודש. במסגרתה, יארח טוקר אמנים ואישי ציבור, שישירו משירי השבת, יחד עם המאזינים שיגיעו לבית המארח, לצד דברי תורה, וורטים ורעיונות למתכונים לסעודות השבת".

מנחם טוקר מסר ל"כיכר השבת" כי "זהו קונספט ייחודי שטרם נעשה ברדיו החרדי. אני שמח להיענות לאתגר שהציבו בפניי מנכ"ל התחנה אבי רוזן ומנהל התוכניות בצלאל קאהן, להגשת תוכנית אירוח מהשטח, בשידור חי בערב שבת קודש, באווירה הרגועה של יום שישי אחר הצהרים. אני בטוח שהמאזינים יתחברו לקולות שנשמיע".

מנהל התוכניות בצלאל קאהן מסר: "בעיני רוחי אני רואה את מנחם טוקר יושב בראש השולחן לצידו של המארח, ובאווירה נעימה של שירי שבת, זמירות שבת, וורטים לשבת והסלטים לשבת – מושמעת בחלל סלון ביתו של המארח מוסיקה רגועה לשבת, בתוספת וורטים, הלכות שבת, רעיונות לשולחן שבת. משהו שבתי, אבל ביום שישי, בבחינת 'טועמיה'".

כאמור, התכנית "מוצ"ש חי" עם מנחם טוקר, חוזרת החל ממוצאי השבת הקרובה אך תפתח רק מהשעה 23:00.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר