המשיח נבחר מבטן אימו

משיח עובד ופועל, את המשיח בורא עולם בחר מראש, בחר את האֵם שילדה אותו, ובחר אותו מבטן אימו, כמו את כל הנביאים והמנהיגים של עם ישראל מאלפי שנים

הרב ניר בן ארצי (צילום: באדיבות תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא מנהיג את העולם וכל כדור הארץ שייך לו. יש מנהיג לכדור הארץ והוא אבא שבשמיים. בורא עולם ברא את כדור הארץ אך ורק בגלל היהודים שיְנַקו, יטהרו ויקדשו אותו. אם אין יהודים - אין תורה ואם אין תורה - אין עולם, העולם יחזור לתוהו ובוהו.

לא תהיה מלחמת עולם שלישית ולא יהיה חורבן העולם כמו שהיה בזמן נוח. יהיו דברים קשים בעולם, דברים שקשה לתאר, שיטפונות וגשמים, שלג וקרח, רוחות קשות וסופות, אש, חום ורעידות אדמה. כל ארבעת איתני הטבע: אש, רוח, מים ואדמה, נשמעים לבורא עולם, אין להם בחירה חופשית כמו שיש לאדם. בורא עולם משתמש באיתני הטבע ובסכסוכים וסיבוכים בין מדינות, כדי לזכך ולטהר את העולם הזה ושכולם יקיימו את עשרת הדיברות.

האנטישמיות בעולם מתגברת ומתעצמת, מטרתה לגרש את היהודים מארצות הגולה שיבואו לגור בארץ הקודש, ליישב את הנגב, הגליל המערבי, שומרון, בנימין ורמת הגולן - זה נקרא ארץ ישראל. ימשיכו ויתגלו הרבה יהודים בכל רחבי העולם.

ימשיכו להגיע מיליוני פליטים ומסתננים לאירופה. כל ארץ או מדינה, אדם, נשיא או מנהיג בעולם, שרוצה לסבך את ארץ ישראל, או לקחת חלקים מארץ הקודש, ארץ ישראל - בורא עולם יפגע באותה מדינה קשות ותיראו, בשידור חי, מה קורה למדינה שרוצה לפגוע בארץ הקודש.

מצרים, סיסי רוצה לעשות שלום עם הפלסטינאים, כי הוא רוצה להיפטר מהחמאס, דאע"ש והאיסלאם הקיצוני. מטרתו איננה לשלום, הוא דואג לאינטרסים שלו. סיסי רוצה ליישב את ארץ ישראל עם פלסטינאים ולהחריב אותה, כי הוא חושב שאם תקום חס ושלום, מדינה פלסטינאית יהיה לו שלום בארצו - המהפכה במצרים תתפרץ הרבה יותר מהר ממה שהוא חושב!

צרפת הבאה בתור, היא מתערבת ודוחפת להקמת מדינה פלסטינאית - תשלם מחיר כבד! צרפת תעלה בלהבות ויהיו סיבוכים בתוכה עד אין-סוף, בתחבורה, בכבישים, באוניות ובמטוסים ובינם לבין עצמם. המסתננים ימשיכו 'לעבוד' בצרפת וגם דאע"ש. זה סופה של כל מדינה וארץ שרוצה להקים מדינה פלסטינאית בגלל האינטרסים שלה ולא אכפת לה מארץ הקודש.

ירדן מחכה לתוצאות הבחירות בארה"ב. לא יעזור כלום למלך ירדן, ימשיך לחכות. הוא כל הזמן משתיק את הפליטים והאזרחים הירדנים - מכבה שריפות, הפליטים מכרסמים בתוך ירדן. מצד אחר, הוא רוצה להמשיך בשלום עִם ישראל כי ישראל מגינה עליו.

סוריה אין לה עוד מה לדבר, אין דין ואין דיין, הכל הרוס, אין שלום, לא יהיה שלום ואין עם מי לעשות שלום בסוריה.

חיזבאללה ונסראללה, צה"ל עוקב אחריהם ומפוצץ כל תחמושת שמגיעה מאיראן או סוריה. אם המורדים או דאע"ש 'פספסו' - צה"ל מפוצץ. החיזבאללה פוחדים להילחם נגד ישראל, כי אין להם את איראן וסוריה, אין אף אחד שיכול לעזור להם והם נלחמים לכבוש את לבנון.

חמאס ממשיך את חפירת המנהרות לכיוון ישראל ומצרים, עושה בלאגן בשקט. החמאס שומר על התחמושת ולכן לא רוצה להילחם נגד ישראל כי פוחד לאבד תחמושת ואז דאע"ש יכבוש את רצועת עזה. לחמאס אין בעיה עם ישראל כי ישראל רוצה שלום ולא מלחמה, יש להם בעיה עם דאע"ש.

במזרח ירושלים וסביבותיה יש קנוניות של מנהיגי מחבלים ומשם שולחים מתאבדים לפגוע ביהודים. כל יהודי יהיה ערני ויזהר, יפקח עשר עיניים ולא יפגע לעולם.

איראן שולחת נציגים או חיילים, בדרך לא דרך, לסוריה וחיזבאללה כדי לעזור להם - לא יעזור לה כלום. איראן פוחדת פחד מוות לפגוע בישראל ישירות ועושה הכל בעקיפין, עד שבורא עולם ייתן לה מכה כמו לסוריה.

רוסיה מחכה לתוצאות הבחירות בארה"ב. פוטין לא רוצה שיפריעו לו בשלוותו ובדרכו.

ארה"ב מתעניינים ועסוקים רק בבחירות, מכפישים זה את זה.

תורכיה, דאע"ש מבעבע ורותח בתוכה. ארדואן לא יודע מה לעשות, הוא רוצה שלום עִם ישראל אבל זה לא שלום, זה שלום מזויף ואינטרסנטי. תוכניתם להרוס את ישראל, הם מתגבשים.

עיראק ממשיכה להיהרס ולהיהרס.

סין תיהרס כלכלית וסופית, כי בורא עולם לא מוכן שהסינים יקנו אפילו מפעל אחד בישראל, ולא אף מדינה אחרת. בורא עולם החליט לפרק את סין, היא תיהרס כלכלית וכן עוד מדינות באירופה יהרסו כלכלית. היהודים בחו"ל יברחו ויטוסו במהירות לעלות לארץ, כי החיים שווים כל סכום כסף.

ממשלת ישראל וכל היהודים בישראל, לא להתלהב מהדיבורים של תורכיה וצרפת או כל מדינה אחרת, מטרתם היא טובת עצמם ולא טובת ארץ הקודש.

יהודים יקרים, להשקיע בנדל"ן: בתים, מגרשים, חנויות ועסקים - רק בארץ ישראל! אל תתחכמו, אל תאמינו לפרסומות ואל תתפתו לקנות בתים בחו"ל - ייקחו לכם אותם.

ממשלת ישראל לעולם לא תהיה יציבה ולא רצינית. רוצים להרחיב את הממשלה כדי שתהיה סמכות לראש הממשלה להחליט החלטות משמעותיות. אנחנו נתפלל שלא תקום מדינה פלסטינאית, כי רוצים לקחת חלקים מארץ ישראל ורוצים חס ושלום, להשמיד את מדינת ישראל. אנחנו היהודים אין לנו אף מדינה בעולם,זו המדינה שלנו, ארץ הקודש ארץ ישראל! כל חברי הכנסת והשרים להיות מלוכדים ומאוחדים, אין לנו בית אחר ואין תחליף. בורא עולם מגן על אדמת הקודש, רוצה להמליך משיח בפרהסיה ורוצה לבנות את בית המקדש!

תיראו, תרשמו ותזכרו: כל מדינה או מנהיג בעולם שרוצה לפגוע בעם ישראל או לקחת חלקים מארץ ישראל, בורא עולם יפגע בו קשות ולעולמי עולמים! גוש קטיף עד עכשיו שייך לארץ הקודש, עד עכשיו גוש קטיף בוכה! עד עכשיו מי שבא ורוצה לגור שם אין לו שקט, אין לו רוגע ואין לו שלווה!

אזרחי ישראל, חברי הכנסת וצבא-הגנה-לישראל, צריך לשמור על ארץ הקודש. חברי הכנסת נבחרו כדי להגן על ארץ ישראל. לארץ ישראל יש כוח שאין לאף מדינה בעולם! אף מדינה בעולם לא יכולה לנצח את ארץ ישראל! הקדוש-ברוך-הוא נלחם לארץ ישראל ומגן עליה!

כל אנשי הצווארון הלבן הבכירים, דתיים או לא דתיים, אנשי שוחד, גנבים ואנשי זימה, יתגלו כולם במערומיהם אחד אחרי השני.

הורים יהודים: לשמור על ילדיכם מהתבוללות, שתיה חריפה, הימורים וסמים - הם העתיד של ארץ הקודש.

בורא עולם אומר ליהודים בארץ ישראל ובעולם: אין זמן, לחזור בתשובה! דרך ארץ קדמה לתורה, דרך ארץ קדמה לתורה! בעשרת הדיברות יש את כל הפתרונות שהאדם צריך: שמחה, שלום, פרנסה טובה וחיים ארוכים. המרירות, התלונות והרוע נעלמים. כל אדם שמשתדל לקיים את עשרת הדיברות לא ייפגע לעולם. בעשרת הדיברות יש עולם ומלואו, המלכת מלך המשיח בפרהסיה ובניית בית המקדש השלישי. כשכולם מקיימים את עשרת הדיברות, העולם מגיע לשלמות, מתחיל במקום המיוחד - ארץ ישראל, וארץ ישראל מפיצה לכל העולם!

משיח עובד ופועל, את המשיח בורא עולם בחר מראש, בחר את האֵם שילדה אותו, ובחר אותו מבטן אימו, כמו את כל הנביאים והמנהיגים של עם ישראל מאלפי שנים. לא באמצע חייו יהיה אדם משיח, מבטן אימו הוא כבר משיח. הבחירה החופשית של המשיח מעטה ביותר בעולם. משיח מגן ושומר על ארץ ישראל, משיח מחזיר את כל היהודים בארץ ובעולם בתשובה ומקרב אותם לקדוש-ברוך-הוא. יהודים יקרים אין זמן! דחוף להתקרב לבורא עולם, כי אין עוד מלבדו! הרבה יהודים חוזרים בתשובה.

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר