סאטמר: מינוי ליברמן - סכנה לחרדים

העיתון "דער בלאט" יצא בכותרתו הראשית במתקפה חריפה נגד מינויו של שר הביטחון החדש אביגדור ליברמן. הסיבה: ליברמן עלול לגייס את בני הישיבות (חדשות חרדים, בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שער הביטאון (צילום מסך)

מנהיגי חסידות סאטמר מרבים אמנם להתייחס למתרחש בארץ ישראל זאת כחלק מהשיטה הקנאית האנטי ציונית שאינה מכירה במדינה ולעיתים תדירות תוקפים את הפוליטיקאים החילונים לצד החרדים המשתפים פעולה לטענתם עם הממסד הציוני, אולם נדיר שקיימת התייחסות לשינויים פנימיים במבנה הממשלה.

בסוף השבוע יוצא העיתון "דער בלאט" בכותרתו הראשית במתקפה חריפה נגד מינויו של שר הביטחון החדש אביגדור ליברמן. "מינויו של שונא הדת ליברמן כשר הבטחון יגביר את הסכנה לגיוס בני הישיבות", מתריע שופרה של סאטמר באותיות שחורות בולטות.

לדברי עסקנים בחסידות, מדובר בחשש אמיתי ובמחדל של הסיעות החרדיות. הרי הם טוענים שחוקקו חוק גיוס חדש שסמכותו בסופו של דבר נמצאת בידי שר הביטחון כאשר הם סמכו על טוב ליבו של בוגי יעלון.

"עת הם ניצבים בפני שוקת שבורה ויצטרכו להסביר כיצד הם יכולים לסמוך על שונא הדת הזה שהם עצמם תקפו אותו בחריפות בחודשים האחרונים על התבטאויותיו הקשות נגד עולם התורה ובני הישיבות", ציינו בציניות.

"זו בושה וחרפה שכל אותם הדואגים כביכול לגזירת הגיוס התקפלו כעת ומסרו את האחריות לפוליטיקאי האנטי דתי הזה המחפש ביודעין לגייס את החרדים", הוסיפו..

שער הביטאון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר