לפני שיהיה מאוחר... / הרב דוד בלוך

'חרדי חיידק, נטחן אותך עד דק', ובשלט אחר: 'חרדי מזיע ודביק, בחושך אותנו אל תדביק'. חה חה חה • הרב דוד בלוך משרטט תרחיש אימים למה שיקרה בעקבות הצגת השנאה ב'הבימה' (דעות)

הרב דוד בלוך | כיכר השבת |
מתוך ההצגה "פליישר" (באדיבות חדשות 10)

בתאטרון הבימה מועלית בימים אלה הצגה שערורייתית בשם 'פליישר' בה מוצגים החרדים כעלוקות, שתלטנים, מלוכלכים וחשוכים, הצגה עתירת מוטיבים אנטישמיים מבית מדרשו של גבלס ימ"ש.

קרא עוד:

אנא! עצרו אותם תיכף ומיד לפני שיהיה מאוחר. אם לא תעשו זאת אנו עלולים חלילה להגיע לתרחישים הבאים:

בשם דת ה'נאורות' תקום לה קבוצה קנאית וקיצונית שתשים לה למטרה להילחם את מלחמתה של דת ה'נאורות'.

בשלב ראשון יכתירו להם סופר או משורר תאב מחלוקת למנהיג, עוד ייסדו להם עיתון (נניח בשם 'הפלך') ובמאמרים ארסיים במיוחד, יתקפו את כל החרדים ויראו בהם 'כופרים' ב'דת הנאורות' שחובה לרדפם ולמרר את חייהם.

הם יראו בכל חרדי 'משומד' המסכן את המאמינים ב'דת הנאורות'. הם עוד ישכרו קמפיינר מוצלח שידביק לחרדים כינויי גנאי קליטים ומבזים, למשל 'חיידקים' המזהמים את נפש מאמיני דת ה'נאורות', יפיצו עלונים ופלייארים [פצ'קווילים בלע"ז] עתירי צבע על נייר כרומו משובח בהם מאוירים ה'חיידקים' , כחזירים נוטפי שומן וזוהמה הרודפים אחרי ילדי 'הנאורים' בכדי לזהם ולטנף את נשמתם הזכה.

עלונים אחרים יתארו את ה'חיידקים' בלבוש חרדי נלעג, חרבות וכלי נשק בידיהם, כשהם שועטים ופורצים מתוך בתי כנסיות והיכלי הישיבות, ודולקים אחר נערים חילונים הנסים באימה ובפחד להציל את נפשם.

כשהחרדים במצוקתם יבקשו מאבירי המוסר והדמוקרטיה המערבית להגיב ולגנות את ההסתה הם יפטירו ביבושת: עזבו הם שוליים קיצוניים, אין להם השפעה ממשית, הכל בסדר גמור, שום דבר בעל משמעות לא מתרחש.

ההסתה תלך ותגבר, ייתלו מודעות ענק בעלות גבוהה בשכונות חילוניות רדיקליות: 'חיידקים החוצה' ובקשה ואזהרה שלא לעבור בשכונות אלה בלבוש חרדי בולט. חרדים שלא ישעו לאזהרות אלה יחטפו יריקות וגידופים מאותם קנאי 'דת הנאורות', הם יושלכו החוצה מקניונים, ובמקרים רבים הקנאים אף יפגעו פגיעות פיזיות או יסקלו באבנים, כל חרדי שיעז להיכנס לשכונה.

בעידוד 'הקנאים' המבוגרים ילדים ונוער יאמצו לעצמם כעניין של שעשוע ופנאי, לרדוף בצהלה אחרי ה'חיידקים', יקללו ויסקלו אותם באבנים, כך יתחסן הנוער 'הנאור' מסכנת ההדבקה של החיידקים מפיצי מחלות החושך.

קהל העוברים והשבים אף שייחשף למחזות קשים אלו, יישאר אדיש וחלקם אף יסתירו חיוך של קורת רוח מתחת לשפמם. מעצבי דעת הקהל הישראלית כאנשי הרוח, חברי הכנסת, ואושיות התקשורת החילונית, כל אבירי הדמוקרטיה ימשיכו בשלהם, כאילו דבר לא מתרחש, שתיקה רועמת! – הם מיעוט אין להם השפעה על כלל האזרחים יאמרו וירגיעו.

ההסתה תגבר ותגבר ותתנחל אט אט בלבבות.

בשלב הבא יקדשו מלחמה ברבנים העוסקים ב'החזרה בתשובה', יכנו אותם 'הציידים' ויפיצו חוברות עם תמונותיהם, כתובתם, ומספרי הטלפון שלהם, יוסיפו שורות קצרות של ביוגרפיה שקרית ומבזה על כל אחד ואחד מהם, ויקראו לכלל האזרחים להטריד אותם בטלפון יום ולילה עד שיחדלו מעיסוקם.

ההסתה תתעצם וביום הזיכרון לחללי צה"ל בשכונות מסוימות, ייתלו על חבל תליה ברחובה של עיר דמויות של ה'חיידקים' לבושים בלבוש חסידי לקול מצהלות הילדים שבשכונה.

המשטרה תחפש בקלילות אחר המסיתים אך כצפוי, לא תעלה בחכתה דבר!

הפלייארים המסיתים עם הקריקטורות האנטישמיות תחת הכותרת 'זהירות חידיקים' ישתכללו ויופצו שוב ושוב, ואט אט, מבלי מֵשׂים, שפת ההסתה תיהפך למטבעות לשון השגורה בקהל הנאורים כולו. חברי הכנסת שיראו את עצמם כ'נאורים מחמירים' ידביקו תוויות גידוף קבועות למפלגות החרדיות כגון מפלגות 'הרשע והשמד', ולחברי הכנסת החרדים יקראו 'רשעים' כדבר שבשגרה.

כל פעילות פרלמנטרית תמימה תתפרש כמזימה מתוחכמת לחסל את דת הנאורות.

וחבר כנסת מבריק במיוחד, חילוני אדוק (נניח 'י. אייכנר' שמו) בראיונות לתקשורת החילונית יזהיר ויתריע שוב ושוב בנאורים שעוד יגיע היום שבהפיכה צבאית מזויינת, ידאגו החרדים שהחילונים לא יגיעו לשלטון גם אם הם יהיו הרוב. הוא וחבריו יכנו את ההנהגה החרדית 'פרעה' 'אנטיוכוס' 'בולשביקים' 'מרעיבי ילדים' את הרבנים ובתי הדין הרבניים יכנה 'דיקטטורים פשיסטים'.

קנאי 'דת הנאורות' לא ישקטו על השמרים הם יקימו אתר טלפוני בשם 'ההגנה' או ה'מערכה' בו יוכל כל מחייג לשמוע צרחות מתלהמות של הפחדה ואיום, 'החיידקים עומדים לכלותינו סכנת שמד'!! יתראיינו שם סופרים ומשוררים שיסבירו לקהל עד כמה מסוכנים החרדים, וכל יום שישי ישמיע איש רוח מתלהם (למשל בשם המשורר דוד זיכרמן.) את הגיגיו, ויוכיח מכל שורה שבשירי ביאליק, או מכל פסקה של כתבי פילוסופים דגולים ויוכיח בפלפול מתוחכם מכל שורה שמצווה להלום בחיידקים עד חרמה.

לאחר לחץ החרדים תתעשת המשטרה במקצת, ותעצור לחקירה את חלקם הקטן של העומדים מאחורי ההסתה נגד החרדים. או אז תערכנה הפגנות רועשות ואלימות עבור אסירי 'דת הנאורות', יכנו את העצורים 'נזר הבריאה' ו'אסירי עולם הנאור' יחסמו כבישים בשכונות חרדיות, כשבידי המפגינים מונפות כרזות הצורחות בחרוזים:

'חרדי חיידק, נטחן אותך עד דק', ובשלט אחר: 'חרדי מזיע ודביק, בחושך אותנו אל תדביק'. חה חה חה. יצמידו משפטים אלו למנגינות קצביות מלהיבות ויקראו להם 'שירי המערכה'.

ילדי 'הנאורים' והשלטים בידיהם יעמדו באמצע הכביש וימחאו כפיים בעליזות למראה חרדים מבועתים הממהרים הביתה. והנערים הבוגרים יותר יהפכו ניידות וימשכו בזנבות סוסי המשטרה. עוד יקום קנאי אדוק שיסכן את תינוקו ויציב את עגלת הילדים במרכזה של ההפגנה הסוערת כחיץ בינו לבין שוטר.

קווי הטלפון יתלהבו וידווחו למאזיניהם דקה אחר דקה בצהלה כמה כבישים חסומים, מה אורך הפקק, וכמה זמן ייקח לחיידקים להשתחרר ולהגיע לבתיהם. לאחר ההפגנות כל עציר שיצא ממאסר יתקבל אצל הסופרים הקנאים בכבוד רב, ישבחו את מסירות נפשו, ויכתירו אותו 'גיבור מוסר נפש' .

ההסתה תגבר עד כדי כך שגם כאשר כוחות 'הצלה' או 'זק"א' או כיבוי אש יחלצו לעזור ולהציל נפשות בשכונות חילוניות גם הם ירגמו באבנים מילדי 'הנאורים' – כוחה של הסתה.

עִצרו את תאטרון ה'בימה' לפני שיהיה מאוחר!!

נ.ב. ואתה הקורא אם מושך אתה בכתפך ומהרהר בלבך הכותב הזה השתגע לגמרי, מהיכן הוא לוקח תסריטי אימים ותרחישי בלהות שכאלה, האם הוא אכן סבור שהחילונים כאלה מרושעים ובורים? האם אכן תישאר האליטה התרבותית שלהם אדישה נוכח טירוף שכזה? לא ייתכן!

לא ייתכן???? אצלנו זה כבר קורה!!! למה נדמה לך שהם יותר טובים?

תתבייש לך!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר