אודיה ויינגוט בפוסט לבנה שנשכח ברכב

אמו של אליה ז"ל: "אני מתגעגעת, בבקשה תחזור לאמא"

"מלאך שלי... בבקשה בבקשה תחזור לאמא...", במילים מצמררות וכואבות אלו, מבכה אודיה ויינגוט את פטירתו הטראגית של בנה הפעוט אליה ז"ל, לאחר שנשכח במשך מספר שעות ברכב (חרדים)

האמא, אליה והרכב בו הוא נשכח (צילומים: מתוך דף הפייסבוק של אודיה ויינגוט, תיעוד מבצעי מד"א)

אודיה ויינגוט, אמו של הפעוט אליה ויינגוט ז"ל, בן השנה וחצי, שנשכח אמש (שני) ברכב במשך שעות ארוכות עד שנמצא בידי אביו כשהוא ללא רוח חיים, מתקשה להתמודד עם הבשורה המרה והנוראית הזו.

קרא עוד:

בשף הפייסבוק שלה, היא פרסמה הבוקר פוסט מצמרר, נוטף דמעות של אובדן וכאב. "מלאך שלי...", היא כותבה לבנה האהוב, שהלך ולא ישוב עוד. "בבקשה בבקשה בבקשה תחזור לאמא...".

"אני נקרעת, אני חצי בן אדם, אני לא מסוגלת יותר!!", כותבת האם האבלה. "קשה לי בלעדיך... בבקשהה. אני אוהבת אותך כמו שלא אהבתי מעולם".

אודיה מוסיפה וכותבת: "זה הזמן שאתה מתעורר ומעיר את הבית לחיים.. עם החיוך הממיס שלך והשמחת החיים שלך.. בבקשה אליה שלי אני מתגעגעת.. לא עומדת בזה, בבקשה תספר לי שזה חלום אני מתחננת".

"אלוקים.. בבקשה ממך..", היא מסיימת את הפוסט הנוראי הזה, שממיס כל לב.

זירת האסון באשדוד (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אביו של אליה הקטן, שחזר אמש את הרגעים בהם שכח את בנו הפעוט, נזכר רק לאחר שלוש שעות אך מצא אותו מאוחר מדי, כשהוא היה כבר ללא רוח חיים.

בתשאול ראשוני עם השוטרים סיפר האב: "יצאתי בבוקר לקחת את הילדים לבתי הספר ולגנים והתינוק היה איתי. אחרי שחזרתי שכחתי אותו באוטו ונזכרתי אחרי שלוש שעות, ואז רצתי לאוטו והוצאתי אותו".

אליה ז"ל לאחר שנקבע מותו (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

כפי שדווח בהרחבה ב"כיכר השבת", בשעות הצהריים אמש הוזעקו כוחות הצלה לרחוב ב.צ. מילמן באשדוד לאחר שהתקבל דיווח על פעוט שנשכח ברכב ואיבד את ההכרה. לכוחות ההצלה שמיהור למקום לא נותר אלא לקבוע בצער את מותו של הפעוט.

בני מנלה מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן שנה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. לפי דברי עוברי אורח הילד נשכח ברכב של בני המשפחה משעות הבוקר וכשאביו הגיע לקחתו הוא היה ללא רוח חיים. למרבה הצער לא הייתה אפשרות להציל את חייו לאחר איבוד נוזלים וכוויות עקב שהות ממושכת של הילד ברכב".

הרכב בו נשכח אליה ז"ל (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות מקרה בו הושאר פעוט כבן שנה וחצי ברכב. לפני זמן קצר התקבל דיווח על הפעוט שחולץ מרכב ברחוב מילמן באשדוד לאחר שככל הנראה שהה בו מספר שעות. בשלב זה נעשים מאמצים רפואיים. כוחות משטרה במקום החלו בחקירת האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר