כל הפרטים

מחר: חתונת בת הזקונים של הראשון לציון הגר"י יוסף

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף יחתן מחר את בת הזקונים בבנייני האומה בירושלים • בסידור חופה וקידושין יכובד נשיא המועצת הגר"ש כהן. נשיא המדינה ישתתף בחופה • כל הפרטים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"י יוסף מברך בחופה (צילום: יעקב כהן)

בביתו של הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף נערכים בימים אלו לקראת חתונת בת הזקונים שתתקיים מחר (רביעי) באולמי בנייני האומה בירושלים. החתן הוא אלעזר סייג, בנו של הגאון רבי מאיר סייג - רבה של מעלות.

ל"כיכר השבת" נודע כי הראשון לציון בחר לוותר על סידור חופה וקידושין, ולכבד את נשיא מועצת חכמי התורה וראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן.

בחתונה צפויים להשתתף רבני ערים, דיינים, שרים וחברי כנסת. כמו כן בחופה צפוי להשתתף נשיא המדינה ראובן ריבלין.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי תלמידי הגר"י יוסף עמלים בחודשים האחרונים על עריכת שני כרכים לספר החדש "שו"ת הראשון לציון", שאלות ותשובות בנושאים רבים מהשנה הראשונה בה מכהן הרב כרב ראשי. הספרים יצאו לאור לכבוד החתונה ויחולקו לרבנים שישתתפו בחתונה.

בימים האחרונים שלח הגר"י יוסף הזמנות אל גדולי ישראל שהבטיחו את השתתפתם באמצעות בנו ראש ישיבת 'אהל יוסף' הגאון רבי עובדיה יוסף ומקורבו הגאון רבי יצחק דניאל.

כמו כן, אבי החתן, הגר"מ סייג, כובד למסור את השיעור המקדים בשיעורו השבועי של הגר"י יוסף במוצאי שבת חתן בבית הכנסת 'היזדים'.

הראשל"צ מזמין את נשיא המועצת הגר"ש כהן
מזמינים את כ"ק האדמו"ר מבעלזא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר