חשדות חמורים

המורה שהתעלל בתלמידי 'חיידר' יוסגר להולנד

בית המשפט המחוזי בירושלים החליט לאפשר להסגיר את אפרים שרייבר להולנד בעקבות תלונות על מעשים חמורים שביצע בתלמידי חיידר בו עבד. "קיימת תשתית ראייתית מספקת" נקבע (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(אילוסטרציה: פלאש 90)

בית המשפט המחוזי בירושלים הודיע היום (שלישי) כי המורה אפרים שרייבר שמבוקש בהולנד בעקבות תלונות על מעשים חמורים שביצע בתלמידיו, הינו בר הסגרה להולנד, בעקבות כך צפוי שרייבר להיות מוסגר בימים הקרובים להולנד.

על פי החשד, שרייבר התעלל בצורה חמורה בתלמידיו ב"חיידר" באמסטרדם בירת הולנד ונמלט לישראל על מנת לחמוק ממעצר ומחקירה בהולנד. בשנים האחרונות ביקשה הולנד להסגיר אותו בכדי שיוכלו להעמידו לדין בגין החשדות החמורים.

אפרים שרייבר

לפני כשלושה חודשים הגישה פרקליטות המדינה עתירה לבית משפט המחוזי בירושלים בבקשה כי בית המשפט יכריז על שרייבר בר הסגרה להולנד. על פי החשד, שרייבר ביצע את המעשים החמורים לפני כחמש שנים.

שרייבר מחזיק באזרחות הולנדית וישראלית. בעבר התגורר שרייבר כשנה וחצי בישראל, ולאחר מכן חזר להולנד והחל לעבוד כמורה. לאחר ביצוע המעשים המיוחסים לו, הוא עלה לישראל וקיבל אזרחות ישראלית.

לבקשת ההסגרה צורפו הודעות של שבעת הנפגעים המפרטים על האירועים שעברו לכאורה; הודעותיהם של הורי הנפגעים אשר שמעו מבניהם על מעשיו של המשיב והודעותיהם של עובדים שונים בבית הספר.

השופט משה יועד הכהן קבע, כי קיימת תשתית ראייתית מספקת לצורך בקשת ההסגרה לגבי כל המקרים, ומשכך יש להכריז עליו כבר-הסגרה להולנד.

עו"ד הילה נאווי שמייצגת את המתלוננים בפרשה אומרת ל"כיכר השבת" כי: "אני שבעת רצון מכך שמאבק בן 3 שנים מגיע לסיומו. במשך שלוש שנים התנהלנו מול פרקליטות המדינה, הפרקליטות והמשטרה ההולנדית, בניסיון להגיע לבקשת ההסגרה וכעת המעגל נסגר".

עו"ד הילה נאווי

"המשפחות חוו סבל עצום וחלקן אף התפרקו בעקבות הפרשה. הילדים סבלו מתסמיני חרדה ועוברים טיפול פסיכולוג".

"אנו עובדים בצמוד עם צוות משפטי הולנדי בראשותו של המשפטן רועי בנט ואני מעריכה, כי לא נאמרה המילה האחרונה בפרשה זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר