מילה זו מילה?

ליברמן שובר שמאלה: "שלמות העם חשובה משלמות הארץ"

שר הביטחון החדש אביגדור ליברמן שובר שמאלה? בפגישה עם חברי פורום מטכ"ל אמר כי "כשיש התנגשות בין הערכים של שלמות העם או שלמות הארץ, שלמות העם חשובה יותר" (חדשות, פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/FLASH90 וידאו: דובר צה"ל)

שר הביטחון הטרי אביגדור ליברמן שנכנס היום (שלישי) לתפקידו, שובר שמאלה? בדברים שאמר ליברמן הצהריים בפני קציני פורום מטכ"ל, הוא קבע כי "שלמות העם חשובה יותר משלמות הארץ".

ליברמן הוסיף ואמר כי "לצה"ל חשיבות בשמירת חוסנה הלאומי של מדינת ישראל. כשיש התנגשות בין הערכים של שלמות העם או שלמות הארץ, שלמות העם חשובה יותר".

"ישראל היא המדינה היחידה בעולם שהמושג 'צבא העם' הוא לא קלישאה אלא מציאות, גם היום רוב הלוחמים בעת קרב הם אנשי מילואים, קרי אנשים שביום-יום הם אזרחים. לכן, גם תפקידו, משקלו ומקומו של צה"ל בחברה הישראלית הוא הרבה יותר משמעותי מצבאות במדינות אחרות. כמובן שגם המשימות של הצבא הן הרבה יותר מגוונות ורחבות", הוסף ליברמן.

בהמשך הדברים 'עקץ' ליברמן את קודמו בתפקיד, משה יעלון ואמר כי "אני בא בלי נעליים גבוהות" כשהוא רומז לאמירתו המפורסמת של יעלון בעת שכיהן כרמטכ"ל ו'הסביר' כי הקצינים מגיעים עם נעליים גבוהות לקרייה בתל אביב בגלל "הנחשים" שמסתובבים שם.

(צילום: דובר צה"ל)
(צילום: דובר צה"ל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר